رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : با تصویب اعطای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ، 225 میلیارد ریال تسهیلات به 11 واحد صنعتی استان پرداخت می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در یکصد و دهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن درخواست از بانکهای عامل جهت تسریع در پرداخت تسهیلات و تعیین تکلیف پرونده های راکد در بانکها گفت: پرونده 50 طرح صنعتی به ارزش حدود 1300 میلیارد ریال در 14 بانک استان مانده که در دست بررسی می باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشکلات 584 واحد تولیدی استان بررسی شده است افزود : در جهت رفع موانع 1426 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده که 67 درصد مصوبات اجرایی و بقیه در دست اجرا می باشد.

حشمت الله عسگری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان هم در این جلسه با اشاره به مهم بودن طرح های توسعه ای گفت : طرح‌های توسعه‌ای و طرح‌هایی که درصدد افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی هستند برای دریافت تسهیلات رونق تولید در اولویت قرار دارند.

وی در این جلسه با تاکید بر اینکه طرح های باقیمانده در بانک ها باید سریعا" تعیین تکلیف شود، اظهار داشت : بانک ها نسبت به تسریع در امور و حل مشکلات متقاضیان اهتمام ورزند.

انتهای پیام / گ

تاکنون مشکلات 584 واحد تولیدی استان بررسی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.