مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی؛

هدف از جابجایی مدیران استفاده ازظرفیت‌های مدیریتی بدنه سازمان است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: هدف از جابجایی مدیران چرخش مدیریتی و استفاده ازظرفیت‌های مدیریتی بدنه سازمان است و نگاه حذف نیرو وجود ندارد.

جابجایی رئیس اداره مشهد با معاونت مدیر کل با هدف چرخش مدیریت استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابوالفضل مکرمی فر درمراسم تودیع و معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشهد افزود: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد جز ادارات درجه یک شهرستان است و حضور رئیس سابق این اداره باعث ارتقاء جایگاه اداره میراث فرهنگی مشهد شده است.

وی با اشاره به جابجایی رئیس اداره مشهد و معاون سرمایه گذاری اداره کل، ادامه داد: هدف از این اقدام چرخش مدیریتی با نگاه تخصص گرایی و افزایش بهره وری از نیرو‌های کاربردی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: جابجایی‌هایی که بعد از انتصابم در اداره کل انجام داده ام در راستای تخصصی شدن امور مربوطه بوده است و بسیاری از افراد به حوزه تخصصی خود بازگشته اند.

مکرمی فر بر ضرورت تقویت بدنه کارشناسی اداره کل تاکید کرد و گفت:طی 5 سال آینده بسیاری از نیرو‌های خوب بازنشسته خواهند شد و با خلاء جدی در حوزه کارشناسی مواجه خواهیم بود این در حالی است که متاسفانه امکان استخدام نیرو نیز در حال حاضر وجود ندارد.

وی افزود: باید سعی کنیم نسبت به پرورش نیرو به خصوص در بخش کارشناسی اقدام کنیم تا خلاء برون رفت نیرو‌های بدنه سازمان مرتفع شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به جایگاه اداره میراث فرهنگی مشهدگفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد بار بزرگی را از دوش اداره کل برداشته است و در همین راستا تفویض اختیاراتی از اداره کل به این اداره انجام خواهد شد.


رسیدگی به 450 شکایت از آژانس‌های مسافرتی طی 2 سال اخیر

 

احمد دیناری رئیس سابق اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد در ادامه این مراسم  گفت: ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، ستاد خدمات سفر مشهد بوده در نوروز امسال توانست به خوبی وظایف خود را انجام دهد.

وی گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده طی دو سال اخیر ارائه کرد و افزود: تشکیل انجمن میراث فرهنگی شهرستان مشهد، کارگروه استانی خانه مسافر‌ها با چالش ها، مواضع و تفسیر‌های مختلف از مهم‌ترین اقدامات انجام شده بوده است.

رئیس سابق اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد ادامه داد: رسیدگی به شکایت‌ها از آژانس‌های مسافرتی یکی از تفویض اختیارات به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد بود که بالغ بر 450 شکایت طی 2 سال اخیر رسیدگی شده است.

دیناری نظارت بر 245 آثار و حرایم آثار تاریخی شهرستان مشهد را از دیگر انجام شده در اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشهد عنوان کرد.
درپایان این مراسم ، از زحمات احمد دیناریقدردانی شد و در حسن زمانی بیدختی  به عنوان  رئیس  اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مشهد معرفی شدشد.

احمد دیناری بیش از دو سال ریاست اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مشهد را برعهده داشت و دو روز قبل با حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به عنوان معاون سرمایه گذاری و تامن منابع اداره کل منصوب شد
 
انتهای پیام// ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.