مدیر فرهنگی - هنری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: نماز عید فطر در حرم شاهچراغ (ع) به امامت آیت‌الله دستغیب اقامه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهنام جعفری مدیر فرهنگی - هنری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اظهار کرد: نماز عید سعید فطر به امامت آیت‌الله دستغیب در حرم شاهچراغ (ع) اقامه می‌شود و برنامه نماز عید سعید فطر از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه صبح روز عید با تلاوت قرآن و قرائت دعای ندبه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورتی که روز عید فطر شنبه باشد، به جای دعای ندیه دعای دیگری که در این روز سفارش شده قرائت می‌شود، افزود: نماز هم ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود.

مدیر فرهنگی - هنری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اضافه کرد: از جمله برنامه‌های حرم تا پایان ماه مبارک رمضان که از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های این ماه نیز بوده است، جزءخوانی قرآن کریم هر روز ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه با حضور قاریان برجسته استان است.

جعفری تصریح کرد: این برنامه هر روز به صورت زنده از شبکه فارس، شبکه ۴ سیما و شبکه‌های رادیویی پخش می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه روزه‌اولی‌ها در حرم احمدی و محمدی (ع)، ادامه داد: ۲۵۰ نفر از روزه‌داران دختر به همراه خانواده‌هایشان در این برنامه شرکت کردند.

مدیر فرهنگی - هنری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: در کنار این برنامه کارگاه‌های مشاوره برای والدین در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/ن

اقامه نماز عید سعید فطر در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.