مدیر گروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خوزستان از تمدید مهلت بیمه نخیلات بارور در استان تا 31خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد آلاله، مدیر گروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خوزستان با بیان اینکه زمان بیمه نخیلات استان از اسفندماه سال 96 آغاز شد و حداکثر تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری در نظر گرفته شده بود، اظهار کرد: به منظور بهره مندی بیشتر نخلداران استان از خدمات بیمه ای این مهلت تا 31 خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

وی سهم نخلدار برای بیمه هر اصله خرمای بارور را 30 هزار ریال عنوان کرد و بیان داشت: دولت به منظور حمایت از تولید، پایداری اشتغال و جبران خسارات وارده، برای بیمه هر نخل نیز 30 هزار ریال پرداخت می نماید.

آلاله از تمامی نخل داران خوزستانی در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بهبهان، دشت آزادگان، ماهشهر و هندیجان خواست در فرصت باقیمانده نسبت به بیمه نخیلات خود اقدام نمایند و تاکید کرد این مهلت هرگز تمدید نمی شود.

مدیر گروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خوزستان، بیمه نخیلات استان را شامل؛ خطرهای ترشیدگی میوه، باران بی موقع در زمان گرده افشانی و گل دهی، تگرگ و خشکیدگی خوشه خرما عنوان کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: اعتبار بیمه نخیلات خوزستان تا 30 مهرماه 1397، همزمان با پایان برداشت محصول خواهد بود.

محمد آلاله با بیان اینکه سال گذشته یک میلیون و 220 هزار اصله نخل خرما در استان زیرپوشش خدمات بیمه ای قرار گرفتند تصریح کرد: سال 96 مبلغ 55 میلیارد ریال غرامت ناشی از خسارات وارده به نخیلات استان تایید شد و تاکنون 80 درصد این مبلغ به نخلداران پرداخت شده و مابقی آن در حال پیگیری است.

انتهای پیام/گ

مهلت ثبت نام بیمه تمدید شد

برچسب ها: بیمه ، میوه و تره بار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.