به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسین نجاتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی،با اشاره به اهداف راه اندازی میز خدمت حضوری رعایت حقوق شهروندان،تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان افزود: کارشناسان حاضر در پای میز خدمت، با دریافت مستندات لازم از ارباب رجوع، موارد را از طریق کارشناس مربوطه پیگیری میکنند.
به گفته او، کارشناسان میز خدمت حضوری، همه روزه در طول ساعات اداری مطالبات مراجعان استان را پیگیری خواهند کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین با بیان اینکه اغلب خدمات این سازمان به صورت الکترونیکی است، افزود: میز خدمت الکترونیکی در ابتدا به عنوان راهنما و پاسخگوی نیازهای ابتدایی مراجعه کنندگان راه اندازی شده و در آینده تحت سامانه الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاههای ارتباطی قابل حمل هوشمند در دسترس مردم قرار میگیرد.
انتهای پیام/