قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: با توجه به اینکه قرار نیست در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور پیدا کنم، پس از صحبت با سرمربی تیم ملی قرار شد در خانه تمرین کنم.

سعید محمد پور قهرمان وزنه برداری المپیک در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیتش و نبودن در مرحله جدید اردوهای تیم ملی بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز مصدومیت دارم و قرار نیست در بازی های آسیایی جاکارتا حضور پیدا کنم طبق صحبت هایی که با محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی داشتم به این نتیجه رسیدیم تا ادامه تمریناتم را در خانه دنبال کنم.

او درباره وضعیت مصدومیتش هم گفت:خوشبختانه شرایطم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و امید زیادی دارم تا با بهبود مصدومیتم بتوانم تیممان را در مسابقات جهانی عشق آباد همراهی کنم. در حال حاضر میزان آمادگی بدنی ام بالای 80 درصد است.

محمد پور درباره اینکه اگر به مسابقات جهانی اعزام شود برنامه اش برای آن مسابقات چیست،گفت: تنها هدفم این است که با بهترین شرایط ممکن راهی مسابقات جهانی عشق آباد شوم، هر چند که کیفیت رقابت ها مطمئنا با حضور وزنه برداران سایر کشورها بالاتر خواهد رفت و طبیعتا گرفتن مدال هم دشوار خواهد بود. اما با این حال تمام تلاشم را می کنم تا در صورت اعزام بهترین نتیجه ممکن را برای کشور عزیزم کسب کنم.

عضو تیم ملی وزنه برداری درباره رسیدگی مسئولان به رشته هایی مانند وزنه برداری و کشتی تصریح کرد: باید بگویم با توجه به اینکه کشور ما خدا را شکر از لحاظ مالی و امکانات آن قدر غنی است مسئولان می توانند در رشته هایی مانند کشتی و وزنه برداری که همواره در بازی های المپیک مدال آور بوده اند سرمایه گذاری کنند تا بتوانیم در مسابقاتی که حضور می یابیم برای کشورمان بهترین مدال ها را بدست آوریم.

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن درباره اینکه تکلیف مدالش بالاخره چی شد،گفت:تائید آن توسط کمیته بین المپیک آمده است اما تنها برخی جزئیات آن مانده که آن هم امیدوارم تا چند روز دیگر برطرف شود.البته به نظرم مقداری مسئولان ioc درباره این موضوع دارند تعلل می کنند. البته شاید با توجه به اینکه از برخی کشورها در کمیته بین الملی المپیک نماینده دارند و تا آنها بخواهند جلسه ای را در این رابطه تشکیل دهند به همین علت ممکن است طول بکشد، اما ان شاالله هر چه سریعتر این مسئله ختم به خیر شود و من به حق قانونی ام برسم.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند: تغییر نظر "IOC"برای افزایش سهمیه وزنه برداری ایران کار سختی است

محمدپور: IOC سهمیه وزنه برداری را برای المپیک توکیو افزایش نمی‌دهد /سهراب مرادی اعجوبه است

بازدید صالحی امیری و سجادی از اردوی تیم ملی وزنه برداری

انتهای پیام/

اظهارات محمدپور درباره حضور نداشتن در مرحله جدید اردوهای تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار