دبیر شورای مبارزه با موادمخدر لرستان گفت: همزمان با هفته مبارزه با موادمخدر ۵۰ برنامه متنوع مرتبط با این حوزه در سطح این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجتبی بیرانوند گفت: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر از یکم تا ششم تیرماه ۵۰ برنامه متنوع در این حوزه در سطح شهرستان‌های استان لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: محوریت انجام برنامه‌های مورد نظر با سازمان‌های مردم نهاد است منتها ادارات استانی و شهرستانی نیز مساعدت‌های لازم را در این زمینه دارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در لرستان می‌توان به امحاء ۵ تن مواد مخدر کشف شده در لرستان و پنج استان دیگر اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در دومین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر و با حضور مسئولان کشوری و استانی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

بیرانوند یادآور شد: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های متنوعی از جمله همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در نظر گرفته‌شده که جزئیات دقیق از طریق رسانه‌ها به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهند شد.

وی یادآور شد: مساله مواد مخدر و پیشگیری از آن یک موضوع پر اهمیت بوده که برای موفقیت هر چه بهتر در این حوزه مشارکت و همکاری آحاد جامعه ضروری است لذا تلاش داریم از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد در این زمینه بخوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/د

برگزاری ۵۰ برنامه مرتبط با هفته مبارزه با موادمخدر در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.