نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در واکنش به نشست سنگاپور اعلام کرد هر توافقی میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ باید به تصویب کنگره برسد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، «لیندسی گراهام»، نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا امروز سه شنبه در واکنش به نشست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی گفت هر توافقی که میان واشنگتن و پیونگ یانگ در نشست سنگاپور اتخاذ شده باشد، باید به تصویب کنگره برسد.

گراهام در مصاحبه با برنامه «امروز» شبکه ان بی سی گفت: «نه تنها می خواهم از جزئیات (نشست) آگاه شوم؛ بلکه می خواهم به آنها رای هم بدم».

وی در ادامه گفت: «چیزی که باید در اینجا به رئیس جمهور ترامپ بگویم این است که من در کنار شما هستم؛ اما درباره هر چیزی که با کره شمالی مذاکره و توافق کنید، باید به تصویب کنگره برسد».

گراهام همچنین ضمن اتخاذ موضع شک و تردید در خصوص جزئیات توافق ترامپ و کیم جونگ اون اظهار داشت: «من فکر می کنم او (ترامپ)، کیم جونگ اون را متقاعد کرده که دست از توسعه تسلیحات هسته ای خود بردارد و هدف هم همین است. اگر رئیس جمهور موفق به انجام آن نشود، باید منتظر یک درگیری نظامی بود».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار