مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: در 5 سال اخیر مبلغ اختصاص یافته برای آزادی بیش از 50 درصد زندانیان غیر عمد استان اصفهان از سوی فولاد مبارکه، مشتریان، پیمانکاران آن و در قالب جشن‌های گلریزان تأمین شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام سبحانی شامگاه سه‌شنبه در جشن گلریزان فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان غیر عمد با اشاره به قدمت 5 ساله این اقدام در فولاد مبارکه اظهار کرد: طی 5 سال اخیر مبلغ اختصاص یافته برای آزادی بیش از 50 درصد زندانیان غیر عمد استان اصفهان از سوی فولاد مبارکه، مشتریان و پیمانکاران آن و در قالب این چنین جشن‌هایی تأمین شده است.

وی در ادامه افزود: در سایر استان‌ها نیز شرکت‌های زیر مجموعه گروه فولاد مبارکه در چنین اعمال خیری پیش قدم شده‌اند و اتفاقات مثبتی را در این حوزه رقم زده‌اند.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه همچنین تصریح کرد: به لطف خدا چنین کاری از سوی فولاد مبارکه برای سایر صنایع نیز الگو شده و همه از صنایع بزرگ انتظار دارند که در انجام کارهای خیر پیش قدم باشند.

وی ارتکاب جرائم غیر عمد را کاملاً اتفاقی دانست و اعلام داشت: دست تقدیر است که فردی به دلیل مشکلات مالی به زندان بیفتد و این اتفاق می‌تواند برای هر کسی رخ دهد؛ با برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان به وسیله امداد غیبی، این افراد را از بند رهانید.

سبحانی خاطرنشان کرد: حسن دیگر چنین اعمالی، دور کردن اتفاقات بد از زندگی انسان است و معتقدیم انجام چنین کارهای خیری، از بروز بسیاری از اتفاقات در فعالیت‌های روزمره صنایع جلوگیری می‌کند.

وی در پایان تأکید کرد: شما با این کار تنها یک فرد را آزاد نمی‌کنید بلکه به خانواده وی نیز زندگی و آزادی می‌بخشید و فولاد مبارکه و شرکای آن تلاش می‌کنند هر ساله اتفاق بهتری نسبت به سال‌های قبل رقم بزنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۳:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
زند باد پرسنال و مديران فولاد مبارک اصفهان