سرپرست فرمانداری کنارک گفت: محله حاشیه نشین چادران این شهرستان نیازمند توسعه و ساماندهی در زمینه امکانات برق، آب، طرح هادی و بهداشت است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ابابکر بلوچ سرپرست فرمانداری کنارک در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کنارک اظهار داشت: ساماندهی وضعیت مردم این منطقه و تعیین تکلیف اراضی آن باید یکی از اولویت‌های کاری شورا و شهرداری باشد.

بلوچ  افزود: هیچ توجیهی ندارد که چند هزار نفر جمعیت بدون امکانات اولیه و خدمات دولتی با درد و رنج فراوان زندگی کنند.

وی بیان کرد: برای رفع معضلات و پیشرفت در کار‌ها همفکری و تعامل همه اقشار جامعه با مسئولان ضروری است.

سرپرست فرمانداری کنارک گفت: محله حاشیه نشین چادران این شهرستان نیازمند توسعه و ساماندهی در زمینه امکانات برق، آب، طرح هادی و بهداشت است.

وی بر پیگیری استانداری سیستان و بلوچستان و نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی برای راه اندازی بازارچه دریایی در اسکله‌های کلات و پزم تیاب تاکید کرد و افزود: کنارک با بیش از ۲۰۰ کیلومتر ساحل باید مرز دریایی برای واردات و صادرات کالا در راستای توسعه سواحل مکران به کشور‌های هم مرز دریایی داشته باشد.

سرپرست فرمانداری کنارک گفت: وضعیت بهداشت و درمان با تجهیز کردن مراکز درمان بستر با امکانات اولیه و بکارگیری پزشکان متخصص بهبود یابد.

بلوچ ادامه داد: شهرستان کنارک از محروم‌ترین مناطق کشور از نظر فضای آموزشی است که توسعه فضا‌های آموزشی با بهره گیری از ظرفیت خیران بومی، کشوری و اعتبارات دولتی در دستور کار مسئولان دست اندر کار قرار گیرد.

وی پیگیری برای افزایش سهمیه سوخت جایگاه کنارک با کارت آزاد برای رفاه حال شهروندان و مسافران را خواستار شد و گفت: طرح فاضلاب این شهر برای تکمیل سالهاست که در انتظار اعتبار است.

انتهای پیام/ع

شهرستان کنارک از محروم‌ترین مناطق کشور از نظر فضای آموزشی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار