کمیسیون اروپا تامین مالی ۴.۸ میلیارد یورویی در بحث امنیت را به عنوان بخشی از بودجه بلندمدت اتحادیه اروپا برای سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷ پیشنهاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، کمیسیون اروپا روز چهارشنبه تامین مالی 4.8 میلیارد یورویی در بحث امنیت را به عنوان بخشی از بودجه نظامی بلندمدت اتحادیه اروپا برای سال‌های 2021 تا 2027 پیشنهاد کرد.

کمیسیون اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در بحث بودجه بلند مدت آینده اتحادیه اروپا در سال‌های 2021 تا 2027، کمیسیون اروپا پیشنهاد افزایش اساسی بودجه نظامی کنونی (از 3.5 میلیارد یورو به 4.8 میلیارد یورو) را مطرح کرده است.»

فرانس تیمرمانس، معاون کمیسیون اروپا، در این‌باره گفت: «احساس امنیت در خانه و یا هنگامی که در خیابان قدم می‌زنید، از اصول اولیه حقوق بشر است. اروپایی‌ها از دولت کشورهایشان و اتحادیه اروپا انتظار دارند این امنیت را برای آن‌ها تامین کنند.»

وی در ادامه گفت: «بودجه امنیتی انعطاف‌پذیرتری که متناسب با نیازهای خاص کشورهای عضو اتحادیه طراحی شده باشد، می‌تواند به اروپاییان اطمینان دهد از آن‌ها بهتر محافظت خواهد شد؛ که البته اینگونه نیز باید باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار