دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی عکس «شیراز امروز» از شرکت ۲۶۲ نفر با ارسال ۹۴۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امید آقایی دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی عکس گفت: پنجمین دوره ملی و دومین دوره بین‌المللی جشنواره عکس شیراز امروز در تیرماه امسال در سه حوزه گردشگری و زیارت، عکاسی خیابانی و بافت تاریخی و قدیمی شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۲۶۲ نفر در جشنواره شرکت کردند که ۲۴۵ نفر ایرانی و ۱۷ نفر از دیگر کشور‌ها هستند.

آقایی با بیان اینکه در مجموع ۹۴۸ اثر در ۳ بخش جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است، ادامه داد: مهلت ارسال اثر به جشنواره تا ۴ تیرماه تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار خود اقدام کنند.

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی عکس شیراز امروز افزود: این جشنواره در ۳ بخش برگزار می‌شود که بخش نخست گردشگری و زیارت است، در این بخش عکس‌هایی از اماکن، فضا‌ها و آئین‌های ملی و مذهبی که بتواند به معرفی و رونق گردشگری منجر شود، پذیرفته می‌شود و شرط ارسال اثر در این بخش تک اثر است.

آقایی بیان کرد: بخش دوم، بخش بین‌المللی با موضوع عکاسی خیابانی است که در این بخش نیز شرکت‌کنندگان باید تک اثر ارسال کنند که براساس فراخوان جشنواره در این بخش نگاه همه عکاسان داخلی و خارجی به فضای شهری و بازتاب رویداد‌های شهری با نگاه شیراز، شهری بانشاط، سالم و امن باشد.

وی اظهار کرد: بخش سوم جشنواره، بخش ویژه بافت تاریخی و قدیمی شیراز است که تنها عکاسان بومی می‌توانند به صورت مجموعه اثر عکس شرکت کنند.

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی عکس شیراز امروز تصریح کرد: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به سایت www.festivals.shiraz.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره بین‌المللی عکس شیراز امروز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار