مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور در محل پایگاه امدادونجات کوهستان صاحب الزمان شهرستان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در دیدار با رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ضمن اشاره به ارزش و جایگاه نجات جان انسان ها، خدمات بی منت و داوطلبانه نجاتگران و امدادگران هلال احمر افزود: یقینا تلاش و همت امدادگران در زمان امدادرسانی در زمان وقوع حوادث و بحران ها با تماشای یک کلیپ و مستند کوتاه به خوبی برای همگان معرفی و نمایش داده نمی شود و درک این موضوع مهم تر از هر چیز است.

فلاح با تاکید بر حفظ و نجات جان همنوع افزود: خوشبختانه امروز تمامی پایگاه های امدادونجات جمعیت هلال احمر استان در زمینه آموزش، نیروی انسانی و تجهیزات بروز رسانی شده اند تا امدادرسانی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

رییس فدارسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و اقدامات جمعیت هلال احمر بویژه در ماموریت های سخت و طاقت فرسا تشکر و قدردانی کرد و گفت: فدراسیون جهانی با توجه به ۴ اصل آموزش، ایمنی، محیط زیست و جوانان برنامه ریزی شده و فعالیت می کند.

رضا زارعی با اشاره به اینکه جوانان را باید از سنین کودکی و نوجوانی آموزش داد، افزود: در طی تفاهم نامه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سال های گذشته با فدراسیون؛ جمع کثیری از اعضای جوانان این سازمان آموزش های لازم را در زمینه آموزه های عمومی و تخصصی کوهستان، ارتفاع و شرایط ایمنی و بقا در کوهستان دریافت کردند.

وی با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر با فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در برگزاری دوره های آموزشی تصریح کرد: اعضای تیم کوهنوردی در سراسر کشور در عرصه بزرگ امدادونجات در زمینه امدادرسانی در حوادث کوهستان همراه جمعیت هلال احمر است.

رییس فدارسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در پایان با اشاره به مهارت و توان امدادی امدادگران و کوهنوردان استان کرمان، در زمینه برگزاری دوره های تخصصی کوهستان و ارتفاع و تکمیل سازه آموزشی ارتفاع در پایگاه جنوبشرق هلال احمر استان اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/ب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با رییس فدارسیون کوهنوردی کشور دیدار کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار