مهدی یحیایی از تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی فاقد پروانه فروش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی یحیایی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در دومین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه با بیان این مطلب گفت: بازرسی ها توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف در جهت برخورد با واحدهای فاقد پروانه عاملیت فروش تشدید و با واحدهای فاقد پروانه کسب برخورد خواهد شد.

وی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه مبارزه باقاچاق کالا و ارز توسط اعضای کارگروه تصریح کرد: ساماندهی صنوف و واحدهای فاقد پروانه کسب و همچنین واحدهای بدون عاملیت فروش سیگار بسیار حائز اهمیت است که باید در راستای مبارزه با قاچاق اقدامات لازم در این خصوص انجام گرد.

وی افزود: با توجه به بازرسی های به عمل آمده توسط اتاق اصناف و اتحادیه ها ، تعداد 817 واحد فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان سمنان شناسایی و اخطار پلمپ صادر گردیده است.

رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات مرکز استان نیز در این نشست آمار واحدهای دارای پروانه عاملیت فروش سیگار در سطح شهرستان سمنان را 225 مورد بصورت خرده فروش و 9 واحد بصورت عمده فروش اعلام کرد.

 جانشین دبیر و رئیس دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهمنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به عملکرد مبارزه باقاچاق کالا و ارز در سطح عرضه اشاره کرد و گفت: بازرسی در سطح جاده ای و بین راهی بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید است.

سیدعلیرضا هاشمی در ادامه دوازدهم تیر سالروز فرمان تاریخی مقام معظم انقلاب (مدظله العالی) را فرصتی مغتنم جهت اشاعه فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی دانسته و نقش تمامی دستگاهها را حائز اهمیت بر شمرد.

انتهای پیام / گ

عداد 817 واحد فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان سمنان شناسایی و اخطار پلمپ صادر گردیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.