نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: عیدفطر نماد وحدت واتحادجهان اسلام جشن بازگشت انسان به سوی خداست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان روز جمعه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در زاهدان اظهار داشت: دوری از دشمنی و تفرقه مد نظر دشمنان اسلام در اولویت مردم سیستان و بلوچستان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید از مردم مرزدار این استان که همواره با صبوری مشکلات را پشت سر می‌گذارند و خط بطلان بر توطئه‌های دشمنان می‌زنند، قدردان بود.

وی  افزود: امروز در حالی نماز عید فطر را جاری کردیم که مردم یمن زیر بمباران دشمنان قرار دارند و جنایت‌های فراوانی در جهان علیه مردم مسلمان در حال انجام است.

آیت الله سلیمانی ابراز امیدواری کرد بزودی تمام مشکلات امت اسلامی برطرف و صلح و صفا در میان مسلمانان برقرار شود.

امام جمعه زاهدان گفت: از خداوند متعال تقاضا داریم زمینه نابودی دشمنان و ریشه کنی مستکبران به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی و در کنار آن توفیق بیشتر برای دولتمردان و دلسوزان نظام برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و حل مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان فراهم شود.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با گرامیداشت ماه مبارک رمضان از همه دست اندرکاران در برقراری امنیت و ایجاد آرامش برای مردم در این ماه پربرکت قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

نماز عیدفطر در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار