نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رفع بحران کم‌آبی و اجرای طرح‌های تامین آب آشامیدنی اولویت نخست مسئولان استان بوشهر باشد.

اجرای طرح‌های تامین آب آشامیدنی اولویت مسئولان استان بوشهر باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح جمعه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بوشهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان دارای برکات و فضیلت‌های بسیار زیادی بود که امیدواریم بهره کافی را از این برکات برده باشیم.

وی خواستار تلاش برای حفظ برکات و فضیلت‌های ماه مبارک رمضان در دیگر ایام سال شد و ادامه داد: رمضان فرصتی برای دوری از گناه و زمانی برای پاک شدن است که باید بهترین استفاده را از این فرصت ببریم.

امام جمعه بوشهر یکی از ضرورت‌های جهان اسلام را حفظ و تقویت وحدت دانست و اضافه کرد: جهان اسلام اکنون دارای وضعیت حساسی است که باید این موضوعیت حساس به خوبی حس شود.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ارائه بهترین خدمات به مردم تاکید کرد و افزود: مبنا و جوهره نظام اسلامی ایران تکریم مردم است و اساس کار مسئولان باید مردم‌داری و خدمتگذاری صادقانه باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه در اتاق مسئولان باید به روی مردم باز باشد، اضافه کرد: مشکلات مردم در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و... باید به صورت جدی توسط مسئولان پیگیری شود.

وی کمبود منابع آبی را یکی از مهمترین مشکلات مردم در استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط کم بارشی به ویژه در جنوب استان در فضا‌های مختلف کمبود آب است که باید اولویت نخست مسئولان اجرای طرح‌های تامین آب باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر خواستار تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال در استان شد و گفت: مسئولان باید به صورت جدی رفع معضل گرانی اجناس هم در اولویت برنامه‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/م

مسئولان استان بوشهر با جدیت پیگیر رفع مشکل کم‌آبی باشند

برچسب ها: رمضان ، اشتغال ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.