هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما تاکتیک خاص خودمان را داشتیم و عملکردمان عالی بود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سامان قدوس بعد از برتری تیم ملی ایران مقابل مراکش اظهار داشت: برای مسابقه اول در رویدادی مانند جام جهانی بسیار خوب بود و خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.همواره برد در اولین دیدار هر تورنمنتی خیلی مهم است که ما توانستیم آن را محقق کنیم.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: هر چه از زمان بازی می گذشت ما بیشتر مسابقه را کنترل می کردیم و چنانچه در نیمه دوم چند موقعیت بسیار خوب روی دروازه حریف خلق کردیم.زمانی که سوت بازی زده شد ما تحت فشار زیادی بودیم، برای ما خوب شد که توانستیم اولین بازی را ببریم ، همه بچه‌های تیم ملی از دروازه‌بان تا مهاجمان برای ثبت این پیروزی تلاش کردند.

هافبک تیم ملی در رابطه با اینکه اینکه مراکشی ها معتقد بودند ایران شایسته برد نبود بیان کرد:ما تاکتیک خاص خودمان را داشتیم و عملکرد ما یک عملکرد عالی بود.

او در مورد شرایط خودش گفت: خیلی خوشحالم که اولین جام جهانی ام را تجربه می‌کنم. واقعأ خوش شناس بودم که توانستم ضربه آزاد نصیب تیمم کنم و آن را تبدیل به گل کنیم.

قدوس درباره تاکتیک تیم ملی در مورد اسپانیا و اینکه آیا دفاعی خواهیم بود یا خیر،گفت : الان به نظرم فقط باید از پیروزی برابر مراکش لذت ببریم. معتقدم با توجه به زمان زیادی تا بازی مقابل اسپانیا و پرتغال باقی مانده باید از زمان حال لذت ببریم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم:

دیرترین گل به خودی تاریخ جام جهانی

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ رکوردهایی که ایران با پیروزی مقابل مراکش جا به جا کرد

انتهای پیام/

اظهارات قدوس پس از بازی ایران و مراکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آ
۱۵:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
وقتی سامان به زمین رفت خیلی خوشحال شدم واز خدا خواستم سامان قدوس بتواند گل بزند سامان بازیکن باارزش وتوانایی است کاش از اول به بازی گرفته شود می تواند در برد تیم تاثیر فوق العاده ای داشته باشد همه خصوصیات یک بازیکن خوب را دارد
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
سامان دوستت داریم هنوز بازی توراحریفان ندیدن سکته کردن ازحالا دمت گرم
آخرین اخبار