هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: مردم ایران لایق شادی هستند و خوشحالم که شرمنده آن ها نشدیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کریم انصاری فرد درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: تا دقیقه ۹۶ هرچه در توان داشتیم گذاشتیم و خدا را صدهزار بار شکر می کنیم که شرمنده مردم نشدیم و توانستیم در روز عید فطر دل آنها را شاد کنیم.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره پیش بینی اش از پیروزی ایران مقابل مراکش تصریح کرد: برای این پیروزی برنامه های زیادی داشتیم و همانگونه که دیدید، تا آخرین لحظه جنگیدیم.

انصاری فرد درمورد حملات پردامنه مراکش در ابتدای بازی گفت: اولین بازی در هر تورنمنتی شرایط خاصی دارد. ۲۰ دقیقه اول تمرکزمان را از دست دادیم اما به حریف فرصت ندادیم. در ادامه سوار بازی شدیم و موقعیت های خوبی داشتیم. خوشبختانه شرمنده مردم نشدیم.

هافبک- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره ۲ بازی بعدی این تیم مقابل اسپانیا و پرتغال اظهار داشت: طبیعی است آن ۲ بازی از دیدار با مراکش دشوارتر است.انتظارها از تیم ملی بالا است اما بازهم قول می دهم مانند دیدار با مراکش هرچه در توان داریم، بگذاریم.انشالله هرنتیجه ای خوشایند مردم است کسب کنیم.

انصاری فرد خاطرنشان کرد: برای این پیروزی زحمت زیادی کشیدیم. هر جا بازیکن مراکش بود ۳ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بالای سرش بودند. مردم ایران لایق این شادی هستند چراکه سختی های زیادی می کشند و خداراشکر توانستیم برای ۲۴ ساعت هم که شده است، دل آنها‌را شاد کنیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

او درباره عملکرد خوبش حتی با وجود تغییر پست خود در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای من تفاوتی ندارد در چه پستی بازی کنم و در حد توانم هرچه مربی از من بخواهد، انجام می دهم. حتی اگر در پست غیرتخصصی بازی کنم سعی دارم عملکرد خوبی داشته باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۱۲ ۰۵ تير ۱۳۹۷
بازی ها عالی
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۲:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
وای باور کنید اگه مثل بازی با مراکش با اون اشتباهات بازی کنیم که دیگه آبرو و حیثیت برامون نمیمونه و خدای ناکرده میشیم مثل عربستان....؟!!!
اون شب که بازی پرتغال و اسپانیا رو نگاه میکردم میدیدم که از هر فرصت کوچیکی چه موقعیت های خطرناکی رو به وجود میارن باید خیلی دقت کنیم ولی در هر حال خودمون رو هم دست کم نگیریم بالاخره ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم ولی خواهشا واقع گرایانه به بازی نگاه کنیم و از این که تیم ملی کشورمون با این تیم های قوی بازی میکنه لذت ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
چی میگی تو؟
Iran (Islamic Republic of)
eiman
۱۱:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
آره با این بازی افتضاح وضد فوتبال که مردم را سکته دادید باید غمگین باشیم ومراکشیها باید به خاطر فوتبال پاکشان شاد باشند
آخرین اخبار