فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری فردی که یک گروه فیلم و عکس های مستهجن در شبکه‌های مجازی راه انداخته ، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد فرمانده انتظامی سیرجان در رابطه با این خبر گفت: ما در رصد فضای مجازی متوجه شدیم شخصی یک گروه در یکی از شبکه‌های مجازی راه انداخته که فیلم‌ها و عکس‌های مستهجن را در این گروه می‌فرستدو اعضای این گروه نیز زیاد بودند.

فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: پلیس فتا سیرجان از یک ماه پیش این گروه را مشاهده و کار شناسایی ادمین گروه را آغاز کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این فرد با شماره بی‌نام و نشان این گروه را راه‌اندازی کرده بود شناسایی وی زمان‌بر شد و پلیس فتا توانست پس از یک ماه این فرد را شناسایی و دستگیر کند.

وی گفت: فرستادن محتوای مستهجن جرم است و نیاز به شکایت فرد خاصی ندارد.

وی افزود:ما فضای مجازی را رصد می‌کنیم و در صورتی که جرمی را ببینیم آن را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت:این فرد ۲۹ ساله و متاهل بود و در بازجویی گفت این گروه را برای سرگرمی راه‌اندازی کرده است.

سروان مرتضی صفی‌پور رییس پلیس فتای سیرجان نیز در این رابطه گفت: درست است که ما فضای مجازی را رصد می‌کنیم، ولی خانواده‌ها باید مراقب فرزندان‌شان باشند.

وی افزود:خانواده هاباید ببینند که فرزندان‌شان در چه گروه‌هایی عضو هستند و بر میزان فعالیت و محدوده‌های فعالیت فرزندان‌شان نظارت داشته باشند چرا که غالبا جوانان به این سمت و سو گرایش دارندواگر خانواده‌ها نظارت داشته باشندمی‌توانند از وقوع جرم جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ی

شناسایی یک شبکه مجازی مستهجن در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار