وصله ناچسب خانواده ایرانی + فیلم

متأسفانه برخی از خانواده‌ها با تحت تأثیر قرار گرفتن از تبلیغات رسانه‌ها و فرهنگ‌غربی اقدام به نگهداری از حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه می‌کنند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ متأسفانه برخی از خانواده‌ها با تحت تأثیر قرار گرفتن از تبلیغات رسانه‌ها و فرهنگ‌غربی اقدام به نگهداری از حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه می‌کنند و افزایش آمار نگهداری از این حیوانات سیر صعودی به خود گرفته است که تأمل و تدبیر جامعه را می‌طلبد.رسانه‌های غربی با هدف تغییر سبک زندگی مسلمانان و نفوذ در عقاید و اعتقادات دینی افراد سعی می‌کنند سبک زندگی غربی و الگو‌های نامناسب از شخصیت‌های غربی را تبلیغ کنند که نگهداری از حیوانات در منازل، ایجاد علاقه و ارزش کاذب به این حیوانات از جمله برنامه‌های استکبار جهانی برای نفوذ بر فرهنگ و اعتقادات جوامع است.

 

 

 

انتهای پیام/

نگهداری سگ، فرهنگی فرنگی مهمان خانواده ایرانی! + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
اشاره کردید تغییر سبک زندگی مسلمانان اما به این مورد اشاره نکردید که دیگه مسلمونی باقی نمونده،حداقل از نسل های جدید
با این شرایط اقتصادی افتضاح آدم می‌تونه ازدواج کنه
به خاطر همین تنهایی ها مردم به این چیز ها رو میارن
اون سگ نجسی هم که میگید علم واسش واکسن اختراع کرده
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۶:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
هیچ جانداری نجس نیست اگر جانداری نجس بود هیچ وقت خالق هستی به وجودش نمیاورد سگ حیوانی هست که امام علی در کتاب خود از آن اسم آورده که اگر هر انسانی ۵ تا از خصوصیات سگ را داشته باشد در جایگاه فرشته میباشد این فرهنگ از غرب به ایران نیومده
Iran (Islamic Republic of)
Alilai
۱۱:۳۲ ۱۴ دی ۱۴۰۱
من خودم مخالف نگهداری سگ تو خانه هستم اما از نظرم نگهداری سگ تو باغ حیاط بزرگ هیچ اشکالی ندارد اگر انسانم بهداشت رعایت نکنه دچار بیماری انگلی میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر زارعی
۲۰:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
خیر و باکی در سگ ها نیست مگر اینکه سگ شکاری باشد یا سگ گله یا سگ نگهبان
Iran (Islamic Republic of)
هلتاها
۰۶:۰۶ ۱۷ تير ۱۳۹۹
واقعا چرا فکر میکنید سگ مریضی داره
Turkey
فرناز
۱۱:۱۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
نگهداري از حيوانات لياقت احتياج داره كه هر كسي لايق اون نيست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
اوناییکه، دم از مهربونی وانسانیت وخل وچل بازیای مدرنیته میزنند،درواقع دارند از درک وفهم نداشتشون حمایت میکنند،درغیر اینصورت،پرستاران هم نباید ماسک و دستکشو. ...استفاده کنند،دربرخورد بامریضها،چونکه مریضا نیازبه مهربونی دارند وهرروزبایدده بارمریضاروبغل کنندوببوسند تا ریشه ی مریضی کنده بشه وهیچ مریضی نداشته باشیم! مهربونی راه ورسم خودشو داره،نمیفهمید لااقل کمپین روشنفکری و آزاداندیشی و ازاین مهربونیای حال بهم زن راه نندازیند!......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
تنها کاربرد حیوان آزار هایی که با سگ بخودشان اجازه می دهند وارد پارک ها میشن این است که اگر بچه کوچکی بی قراری کنه پدر و مادر آن بچه با نشان دادان سگ و صاحب سگ به طفل خردسال آن طفل آروم می گیره ... این تنها مزیت سگ بازی است .............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
ما هم از حیوانات زیادی نگهداری میکنیم ولی در خانه نه در یک مکان اختصاصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
ما خانواده ی مومن و مذهبی هستیم . البته نه مذهب دروغین .
و حدیث های جعلی
اسلام دین مهربانی . با انسان و حیوان و پرنده و هر جنبنده
ما دو تا سگ داریم . دم اذان زوزه میکشن و ما از صداشون متوجه میشیم وقت نمازه .
همیشه با همسرم به سگهای بیابان هم غذا میدیم و بیمار باشن دکتر میبریم و درمانشون میکنیم
سگها که وارد زندگی میشن خیر و برکت میارن
Germany
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
هر کاری آداب و رسوم خاص خودش رو داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
زندگی ما در کنار حیوانان قشنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
سگها یکی از نعمتهای زیبای خدا هستن
خدایا مرسی که اینارو آفریدی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
قشنگیهای شهرهای ما همین حیواناتن . خسته نمیشین اینقدر قیافه ی آدمها رو میبینین . خداییش چقدر خوشگل و بامزن .
آدم شاد میشه :-)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
گزارش خیلی قدیمیه این موضوع چند بار بررسی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
مکا باید با حیوانات مهربان باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
خدارو شکر مردممون مهربونتر شدن و این حیوون ستیزی و خرافات کمتر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
اصلن عنوان و موضوع فیلم اشکال داره چون فرهنگ زیبای ایرانیه نه غربی
بهترین فرهنگ مهربون بودنه انسانیته .
حیوانات هم باید کنار ما اروم زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
نجاست سگ نه دلیل علمی و پزشکی داره
نه دلیل دینی
فقط خرافاته . دزدها بیان راحت دزدی کنن .
توی قران هم از پاکی دهن سگ صحبت شده که شکار کرد میتونین بخورین
سه بار اسم سگ اورده شده یه بار نگفته نجسه .
امام صادق گفت احادیث جعلی رو که از زبان ما میگن برای اینکه متوجه بشین با قران تطبیق بدین اگه خلاف قران بود ما نگفتیم
این نجاست سگ هم خلاف قرانه . حدیث جعلیه
پزشکی هم ثابت شده بیماری از سگ به انسان نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
لر
۱۹:۰۶ ۱۱ تير ۱۳۹۹
واقعا اصلش رو گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
توی فیلم هم کامل مشخصه کسایی که با سگها خوبن مهربونتر و با احساس ترن . بقیه حالت عصبی و نامهربونی داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
اگر یک شهرک یا دهکده بزرگ با فضای سبز مناسب برای این افراد و حیواناتشون در نظر گرفته بشه هم صاحبانشون و هم حیوانات و هم مردم درآسایش زندگی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
چرا محل زندگی صاحبان سگها را از محلات و شهرک های معمولی جدا نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
مهربانی با حیوونات خوبه اما این موضوع مربوط به مهربانی با حیوونات نیست بلکه مربوط میشه به تقلید یه سری افراد نادون ، بی هویت ، لاابالی یا عقده ای از سبک زندگی غربی که واقعا وصله نچسبه و اگه جلوش گرفته نشه معضل ایجاد میشه . هم مزاحمت شهروندی و هم معضل اجتماعی و فرهنگی . ضمنا طبق آموزه های دینی سگ و خوک نجسن هر چند روزی ده مرتبه حمومش کنن که در اینصورت همه جا رو هم نجس خواهند کرد . بحث سگ شکاری هم احکام علیحده ای داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
اصلا چرا باید دولت اجازه بدهد سگ با خودشان به خیابان و پارک بیاورند . مدارس باید از بچه هایی که سگ دارند ثبت نام نکنند چون باعث بیماری دانش آموزان دیگر می شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
بهتره یک دهکده مخصوص سگها و اونایی که دوست دارند سگ داشته باشند در یک محل دایر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
سگ عشقه عشق❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
دلیل نجس بودن سگ چیه؟ حیوان با وفایی هست من همیشه برایم سئوال بوده ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
چه سگهای خوشگلی کاش منم داشتم
Iran (Islamic Republic of)
پرستو
۰۰:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
وای نظرها رو خوندم هم ناراحت شدم از کساییکه اینقدر عصبی و بیرحمن با سگها . هم خوشحال شدم دیدم مذهبی مهربون هم داریم خیلی خوب توضیح دادن که توی دین هم امامها و... سگ رو دوست داشتن و نگهداری میکردن .
وای سگها اینقدر مهربونن ماهارو دوست دارن چرا شماها اینجوری بد رفتارین بهشون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
مهربونی با حیوانات بارها و بارها در دین اسلام توصیه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
ما خیابونمون رو اسمش رو گذاشتیم کوچه ی مهربونی
همه با سگ و گربه و پرنده مهربونن . نگهداری میکنن . حتی مذهبیامونم باهاشون مهربونن . همه دور هم توی پارک سر محل جمع میشیم و با هم خوشیم . چندبار ادمهای حیوون ستیز و نامهربون زنگ زدن پلیس و... ولی خود پلیسمونم مهربونه .
خداروشکر . خداکنه همه یه روز با این حیوانات شهری و خونگی خوب و مهربون بشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
هر چیزی رو باید درست استفاده کرد ما باید روش همزیستی با حیوانات را بلد باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
درسته که دوستی سگ زبان زد همه هست ولی به اون معنا نیست که سگ رو در آغوش بگیری و در خانه و موقع خواب شب ها رو با اون بگذرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
فرهنگ غربی ها بوده که سگ ها را در داخل خانه نگهداری میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
سگ نگهبان و سگ گله سالهاست در کنار انسان ها بوده پس ربطی به فرهنگ غربی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
وفای سگ خیلی زیاده حتی جان خودش را فدای صاحبش میکنه ولی باید اصول بهداشتی رعایت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
اگر بیرون از خانه و در محل مخصوص نگهداری بشوند اشکالی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
سگها حیوانات اهلی شده و همراه ادمها هستن . جای اینکه توی جنگل و کوه مثل گرگها زندگی کنن زندگی با انسانها رو دوست دارن
حتی با اینکه اینهمه مورد طلم و اذیت قرار میگیرن بازم از زندگی دور از انسان عاجزن و نمیتونن بدون کمک ماها زنده بمونن
یکم باهاشون مهربون باشیم اجازه بدیم کنارمون زندگی کوتاهشون رو به خوبی طی کنن
Iran (Islamic Republic of)
شبهه
۰۰:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
شبهه:
در ایران باستان مردم در خانه های خودشان سگ نگه میداشتن.بعد از حمله اعراب به ایران سگها نگهبان بودند و جلوی تهاجم اعراب به خانه و ناموس مردم را میگرفتند .
اعراب از سادگی مردم ایران استفاده کردند و فتوا دادن که سگ نجسه و بعد از این فتوا مردم باور کردن و اعراب به جان و مال و ناموس ایرانیها تجاوز کردند و از آن به بعد در ایران باب شد که سگ نجس است.در سوره کهف خداوند سگ را همراه انسان نشان داد و فرمود که سگ همراه اصحاب کهف خوابید و بیدار شد و با آنها مرد .
بیاید بیدار باشیم و نسبت به خرافات که بما القا شده با دید بهتر نگاه کنیم و آگاه باشیم.
پاسخ:
واقعا عجیب است...
✅درزمان حمله اعراب به ایران تنهامانع دفاعی بزرگ برای اعراب سگ های نگهبان بودندکه فتوا صادر شد سگ نجس است!؟پس آن همه سربازوسپاه وعظمت ایران که آوازه اش همه جا پیچیده چه میشود؟!
✅ازاین گذشته این حمله درزمان خلیفه اول ودوم بوده درحالی که ما ازپیامبرقبل ازاین حادثه درباره نجس بودن سگ روایتهای بسیار داریم ازجمله: پیامبر (ص) فرمود:خانه ای که سگ در آن باشد ملائکه الهی به آن در نمی آیند.
✅خداوند در سوره کهف در مورد سگ اصحاب کهف چنین می فرماید:"...سگشان بر آستانه ی غار دو دست‏خود را دراز کرده بود.."
در این آیه هیچ گونه اشاره ای به طهارت و نجاست سگ نشده است نهایت استفاده ای که از این آیه می شود اینست که اصحاب کهف سگ نگهبانی داشتندکه در دهانه غار(غیرازمحل استراحت آنان)خوابیده بود!
✅بایک نگاه مختصربه حکم شرعی درباره سگ به وضوح داریم که نگهداری سگ نگهبان درغیرازمحل سکونت با رعایت سه شرط طهارت بهداشت و فایده ی عقلایی اشکالی ندارد...پس سگهای نگهبان ایرانی هاهم غلی رغم نجس بودن مشکلی نداشته و حرام نبوده است!!
✅گرچه حکمت احکام الهی بطور کامل برای ما آشکار نیست اما با جستجویی ساده درمقالات پزشکی به راحتی میتوان به دلایل عقلی نجاست سگ پی برد!
☑آری...به راستی که باید بیدار بود و اجازه نداد افرادی دین،تاریخ،هویت وشعور مارا به بهانه ی ملیتمان زیر سوال ببرند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
از نظر پزشکی ما بیماری که از سگ به ما منتقل بشه نداریم
از نظر دینی هم تنها حیوانی که خدا در قران همردیف انسان و همراهشون دونست سگ بود . و در اسلام ائمه با سگها مهربان بودند و نگهداری از سگها رو ضامن بخشش گناهان و رفتن به بهشت میدونستن . و توصیه میکردن مومن واقعی اخلاقی مثل سگها باید داشته باشن و صدها حدیث مهربانی داریم .
حالا این حدیث جعلی نجاست از کجا اومده رو که همه میدونن.
سگها نمیگذاشتن عربها به خانه ی ایرانیها تجاوز و دزدی کنن فتوا دادن نجسه...

از نظر فرهنگ هم که نگهداری از سگها فرهنگ اصیل ایرانیه . نه غربی
دوستان یکم مطالعات دینی و تاریخی بکنید بعد با این زبون بسته ها دشمنی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
تمام مشکلات ما از فرهنگهای وارداتی،و بی فرهنگی ونادانی داخلی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
واقعا،بهتره به خودمان رحم کنیم، وپازل درستِ زندگی را بهم نریزیم،
جای همه چیو قاطی پاتی نکنیم.
آپارتمانها ی ماایرانیا واقعا جای این کثیف کاریا نیست ،حالا خارجیا رو نگفتم که بدترین مریضیها ازهمون سمتوسو سرازیر میشه،بااون همه رعایت
مثلابهداشت و واکسن و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
همین سگ ها باید بیان زیر تابوتشون روبگیرند ....
براشون فاتحه بخونن
Netherlands
Reihane
۲۰:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
هرکسی یه نظر و عقیده ای داره یکی میگه سگ نجسه یکی میگه نجس نیس و از نظر من چون معتقدم خدا هیچ چیز بدیو نمی آفرینه و جدا ازین حرفا حتی اگه سگ نجس هم باشه دلیل نمیشه این زبون بسته هارو اذیت و آزار بدیم بهتره بذاریم کنارمون زندگی خودشونو داشته باشن همونطور که ما زندگی میکنیم.و ازهمه خواهش میکنم ته مانده غذاشونو برای این حیوونا بذارن .
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
تشکر از نظرات همه ولی واقعا سگ حیوون خوبیه ولی برای نگهبانی و استفاده مفید، اسباب بازی لازم دارین از سگ ارزونتر بیرون ریخته خرج نگه داریشم کمتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
قابل توجه کلیه سگ باز ها :::::
محیط زندگی شهری _ جایی برای سگ بازی شما ها نیست
می خواهید سگ بازی کنید !!!!!
برید سمت بیابون ها
از طریق مباحث اسلام هم نمی شود توضیح داد چرا که آن قدر غرق در فرهنگ غرب شده اید که گوشتان به این حرف ها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
همه مردم با فرهنگ ایران بایستی در برابر با حیوان آزار های غرب گرا بایستند از طریق مراجع قانونی
در قدم اول :::::
تماس با 110
در قدم دوم :::
شکایت از صاحب سگ از طریق دادگستری شهر خود
چرا که این افراد از طریق نگه داری سگ با سلامت همه ما بازی می کنند .......
سطح شهر _ پارک ها _ آپارتمان ها محل سگ بازی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
واقعا برای این افراد متاسفم که به حقوق دیگران احترام نمیگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
حیوانات برای طبیعت هستند نه آپارتمان نشینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
باید فرهنگ آپارتمان نشینی را رعایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
آن دسته از افرادی که شاکی هستند از حیوان آزار هایی که اقدام به نگه داری سگ در محیط های زندگی علی الخصوص آپارتمان می کنند با این افراد حیوان آزار اصلا صحبت نکنند چرا که حیف شخصیت و وقت خود .............
فقط تماس بگیرند با 110 و اعلام شکایت کنند و برگه شکایت خود را به نزدیک ترین دادگاه محل زندگی خود ببرند و در خواست شکایت و پیگیری از سوی قوه قضاییه را داشته باشند تا صاحب سگ را ملزم می شود یا سگ را از محیط آپارتمان ببره بیرون یا خودش همراه سگ اسباب کشی و در محیط تنها و بدون داشتن همسایه زندگی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
نگهداری حیوانات در خانه مصداق گرفتن آزادی حیوانات است.
جای حیوانات در طبیعت است نه در آپارتمان و ماشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
صدای شبهای این سگهای کوتوله در آپارتمان مربوط به اختیار صاحب این حیوان نمیشود و بقیه همسایه ها ناراحت میشوند! این که اسمش اختیار داشتن نیست، باید مانع نگهداری این حیوانات در شهرها به ویژه در آپارتمانها شد. نظافت و بهداشت این حیوانات بماند پیش کش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
ایرانیان هزاران ساله که سگ نگهداری میکنن. غربیها از ما یاد گرفتن . عربها که حمله کردن به ایران از ترس سگهای ما فتوا دادن نجسه . بیماری مشترک سگ با انسان هم نداریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
نگهداری حیوان خوبه ولی آداب خاص خودش را داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
خب چه اشکالی داره از غربیها چیزهای خوب رو یاد بگیریم مثل همین مواظبت و دوستی با حیوانات . چیزهای بد رو یاد نگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
آن دسته از افرادی که مدافع حقوق حیوانات هستند بدانند ...... نگه داری این حیوانات زبان بسته توسط افراد ناشی در محیط زندگی خود نوعی حیوان آزاری است .......

نگه داری سگ و آن هم بخاطر هوش بالای این نوع حیوان در مشاغلی که عبارتند از :
هلال احمر _ ستاد مبارزه با مواد مخدر _ رهایی گروگان و مشاغل مشابه بکار گیری می شود آن هم زیر نظر مربیان با تجربه که حیوان اذیت نشود .....
نه اینکه دختر و پسر جوان یا حتی افراد مسن بی تجربه و آماتور اقدام به نگه داری سگ می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
من به دوتا سگ که تولگی توی بیابون بی مادر مونده بودن توی خونم پناه دادم . بزرگ شدن ماشالا وبا هم خوشحالیم . خودمم دوتا بچه دارم که با اینا بزرگ شدن . خیلی تمییز هستن یادشون دادیم توی دستشویی کارشون رو میکنن و میشوریمشون .
خداروشکر همسایه های مهربون و حیوان دوستی داریم . ثرتمند هم نیستیم ولی همین حقوق کممون رو با اونها قسمت کردیم.
یاد گرفتن سر و صدای الکی نکنن . یک بار که سر و صدا کردن متوجه شدیم که دزد وارد آپارتمان شده که به پلیس خبر دادیم . و بعد همسایه برای این دوتا گلمون غذای خوشمزه برای تشکر اورد.
عبید زاکانی چه زیبا از زبون سگها گفت
از آن زمان نجس شدیم که باعث رسواییه دزدان شهر شدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
ما سالهاست داریم به سگهای بیابان و.... آب و غذا میدیم . نوازش میکنیم . درمانشون میکنیم . هیچ بیماری نگرفتیم . به خاطر کمک به اینها برکت و رحمت خدا به زندگیمون فراوون شده . خیلی مشکلات عین معجزه حل شد . حتی بچه هام اخلاق و روحیه ی بهتری پیدا کردن . واقعن که ذره ای محبت بی نتیجه نمیمونه .
اگه ایران هم مثل کشور ترکیه و. . رفت و امد حیوانات توی خیابانها آزاد بود و اینجوری کشته و زخمی نمیشدن و گرسنه و درمونده نمیموندن ما هم توی خونه نگهشون نمیداشتیم .
ما سگ بازی نمیکنیم ما به اینها پناه دادیم . همینکه میبینیم با ارامش و خوشحالی دارن کنارمون نفس میکشن و زندگی میکنن خوشحالیم . خدا هم جوابمون رو با خوبی میده
البته که کمک به انسانها هم میکنیم . ولی طریقه ی کمک کردن به آدمها و حیوانات فرق داره
واقعن سگهاو گربه ها بسیار تمییز و فهمیده هستن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
هر چیزی جا و مکان خاص خودش را داره حیوانان باید جای مخصوص داشته باشند نه در خانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
به نظر من بهتر نیست به جای نگهداری حیوانات از فرزندان و خانواده خود نگهداری کنند ایا بهتر نیست کودکان بی سرپرست و یتیم و سالمندان را نگهداری کنند هزینه ای که بخاطر حیوانات می کنند حاظر نیستند برای پدر و مادر خود بکنند اگر انسانها به حیوانات آزار نرسانند انها نیازی به نگه داری ندارند و خودشان می توانند زندگی کنند البته انسانها از حیوانات استفاده زیادی می برند که برای استفاده کنندگان اشکالی ندارد انها چند دسته اند نیروهای امدادی پلیس نگهبانان یا برای درمان بیماران کسانی هم هستند که به گفته خودشان بخاطر کم عاطفگی یا تنهایی از انها استفاده می کنند شاید خوب باشد ولی اطرافیان باید بدانند که انها مشکل روحی روانی دارند و باید از انها دوری کنند احتمال اینکه از این افراد ضرری به انها برسد زیاد است یک عده هستند که چشم و همچشمی می کنند که انها هم بیمار هستند و مردم باید این گروه ها را خوب بشناسند و بعد تصمیم بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
کسایی که میگن سگ نجسه دارن ضد قران حرف میزنن. چون توی قران سه بار اسم سگ اومده و نه تنها نگفته نجسه بلکه گفته سگتون شکاری با دهنش گرفت بخورین . یا با اصهاب کهف سگ رو لایق همراهی و زندگی دونست . توی کتاب مسند اسلام از زندگی ائمه نوشته که امام رضا منزلشون سگ و خروس نگه میداشتن و امام حسن و امام حسین کودکیشون با سگها بازی میکردن و امام علی و فاطمه سلام علیه هرگز نگفتن که دست نزنید و. . حتی امام علی مومنان رو به داشتن خصلتهای یک سگ امر فرمودن
لطفن اسلام رو خراب نکنید و با احادیث جعلی که ضد قران هست دین رو زیر سوال نبرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
دیگه تو نمیخوادبرای ما اسلام و ائمه و زندگی و احادیث شون رو تجزیه تحلیل کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
البته وجود یک حیوون تو خونه از نظر روحی و روانی جزو ضرورریات زندگیه . من خودم یه طرح دادم وزارت کشاورزی که بز و گوسفندای مینیاتوری تولید کنیم که بشه تو آپارتمانای نقلیم نیگرش داشت ولی گفتن بدرد نمیخوره . اگه طرح منو اجرا میکردن سالی دهها میلیارد دلار بز و گوسفند ریزه میزه آپارتمانی صادر میکردیم
Germany
امیر الیاس
۱۳:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
به قول بازیگر سریال پایتخت 5 باید گفت :

اَی خِـــــدا ، اَی خِدا که شما هنوز در قرن 21 و سال 1397 هنوز درگیر اینجور مسائل هستید !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
کد فیلم کار نمی کند! لطفا اصلاح کنید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
کاش یه دکتر با سواد برای این اگهی میاوردن
این حیوان ستیزی مهربونی رو از مردم ما گرفته . آدمهایی که با حیوانات نا مهربونن با انسانها هم هستن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
لطفا انقدر از اسلام مایه نزارید اگر اسلام میگفت که سگ نگه دارید ائمه ما سگ درخانه نگهداری میکردند ازشماهم اسلام را خیلی بهتر میدانستند وهمان اسلام گفته که سگ نجس است آدم هایی که دلشان برای سگ ها میسوزد و باعث آزار واذیت دیگران میشوند به هم نوع خود فکر نمیکنند اونوقت دلشون برای سگ میسوزه چه بگویی به این آدم ها !!!!! در ضمن کسی نگفته به حیوانات غذا بدهید و در اسلام حقوق حیوانات خیلی گفته شده ولی نگفته که بیارید توی خونتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
چه خوب . خدارو شکر. بلکه مهربونی و عشق و محبت به همه ی مخلوقات برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
چه جالب یکی از فامیها نزدیم من خدایی برای قوت روزانه اش محتاج دیگران است با کمک دیگران وکمیته امداد امام خمینی لیسانس گرفت حتی نمی تواند یه نامه بنویسد ولی همین فرد یه سگ خریده در یه رخت خواب می خوابند یعنی می خواهد تز روشن فکری بدهد قران کریم فرموده بعضی از حیوانان از چهار پایان هم پستتر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۰۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
عجیب تر اینکه کسانی که سگ و گربه دارند و مدام بغلش میکنند و نوازشش میکنند وقتی به یک گوسفند و یا بره اش می رسند و نوازشش می کنند فوری دنبال اب می گردند که دستشان را بشورند.که البته درذسته.اما عجیب اینه که سگه را بغل کردند بستنی قیفی دستشونه و راحت بستنی را این دست و اون دست می کنند و لیس می زنند!!!عحیبه که بوی کوسفند را از چند متری تشخیص میدند و بدشون میاد اما اعتقاد دارند سگ هیچ بویی نداره!!!عجیبه اگر یک همسایه یک راس بچه گوسفند را دخل اپارتمان بیاره همینها شاکی میشن از این گوسفند و صاحبش اما خودشون سگ را از راه پله و اسانسور و راه رو اپارتمان بالا و پایین می برند و فکر می کنند نه تنها کثیف نیست که داره همه جا را از پلیدی پاک می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
گرونی کمر مردمو شکونده بعد موضوعات حیوانات میزارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
کسانی که سگ نگه می‌دارند اخلاق ندارند نمی‌توانند با کسی بسازند بخاطر همین هست که با سگ زندگی می کنند این زبون بسته که نمی‌تواند حرف بزند و نظر بدهد و فقط صاحبش هر کاری بخواهد میکند و او مجبور است تحمل کند. قوانینی در این خصوص هست و این کار جرم است
Singapore
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
از اونجاييي كه تو كشور اسلامي ما به انسان كه هيچي به حيوانات هم رحم نميشه با گلوله و اسيد و بستن به پشت ماشين اونا رو اذيت و ازار مي كنن و مي كشن ما اونا تو خونه هامون نگه ميداريم تا از شر انسان ها در امان باشن چهار ديواري اختياري در ضمن هيچ كجا خدا و پيغمبر نگفتن سگو گربه رو بكشيد يا ازار بديد ، ادعاي مسلمان بودن و خداشناسي هم داريد.از ما انسان ها خيلي مهربون تر، مظلوم تر، تميز تر،باوفاتر و قدرشناس تر هستند شماهايي كه ادعاي خداپرستي داريد مواظب باشيد رو ز قيامت به خاطر يه سگ يا گربه جهنمي نشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
سگ بهترین موجود دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
با احترام به همه این عقایدی که مطرح شده،
فقظ می خواستم یه نکته ای را بگویم،
همسایه ما بالای پشت بامش بی خاصیت وتنبل ترین ومفت خورترین حیوان دنیا بنام کبوتر را نگه می داره، بقولی کفتربازهه
اول صدای شبانه غروغر شان،
دوم کثیف کاری و بوی بد به کام درو همسایه می رسد
سوم روی پشت بام بودن پسرهمسایه وسروصدایش و تسلط نگاه ایشان بردرون خانه های همسایه های اطراف وسلب آرامش ایشان
و...
من نمی دانم چرا سگ را که در بلایا زنده و مرده میابد و به چوپان ها یاری می رساند و هزار کار برای آدمی می کند را نقد می کنید ولی
نگهداری بعضی حیوانات را در شهر و در خانه و آپارتمان که باعث بیماری هم می شود از یاد برده اید.
بنده با نگهداری سگ در همه جا موافق نیستم ولی اگر نظارت باشد یعنی تربیت شده شناسنامه دار، و در محیط و فضای مناسبی نگهداری شود تا حیوان زبان بسته زندانی نشده باشد موافقم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
من تو حیاط خونم کلی گربه هست از همین غذای خودم یه غذایی به این زبون بسته ها هم میدم والا با 10 هزار تومن میتونم یکم غذا براشون تهیه کنم ولی با این پول واسه خودم هیچ کاری نمیتونم بکنم . حالا این فرهنگ برتر ایرانی چی هست که شما مینازید با این حرفها ذهن مردم از بدبختیاشون منحرف نمیشه ولی وقتی با این حیونا سرگرم میشی شاید چند لحظه ذهنت منحرف بشه. که تمام حقوقی که میگیری کفاف 5 روزم نمیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
هیچ وقت خدا نگفته حیوان و ازار و اذیت کن . اب و غذا دادن هم گناهی نداره
Netherlands
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
صدای زوزه شبهای این سگهای کوتوله در آپارتمان مربوط به اختیار صاحب این حیوان نمیشود و بقیه همسایه ها ناراحت میشوند! این که اسمش اختیار داشتن نیست، باید مانع نگهداری این حیوانات در شهرها به ویژه در آپارتمانها شد. نظافت و بهداشت این حیوانات بماند پیش کش!
Netherlands
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
واقعا به کجا داریم میرویم!!!!!!!
Netherlands
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
چه عجب بالاخره یک خبر در این خصوص داده شد و گویا تازه مسئولین متوجه این فاجعه شده اند! من 3ه چهارسال پیش این موضوع را گوشزد کرده بودم اما ترتیب اثر داده نشد. در منطقه مرزداران نگهداری سگ خیلی زیاد شده و جالب اینکه صاحبانشان شبها این سگهای کوتوله را می آورند کنار سطل آشغال سر خیابانها تا از آنها بخورند! هرکاری فرهنگ میخواهد متاسفانه ما ایرانیها خیلی چیزها را کلاس میدانیم و واقعا جا و مکان و زمانش را نمیدانیم!
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۹:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
چرا سگ رو در کنار گربه قرار می دید؟؟؟؟ نگهداری گربه هیچ ایرادی ندارد بهتره برید از مراجع بپرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
نگهداری سگ باعث افزایش سگهای ولگرد و کاهش امنیت مردم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
سلام پارک محلی نسترن واقع در منطقه 2 انتهای خیابان ملکوتی شهرارا مرکز تجمع سگهای خانگی شده و به هیچ وج یرای ساکنین محله قابل استفاده نیست لطفا رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
وای نجسه اینا چیه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
تو اين گزارش به جنبه حيوان آزاري اين عمل توجه نشده،در حالي كه طبيعت و لذت حيوان اينه كه در فضاي باز و آزادانه زندگي كنه خودش غذا پيدا كنه خودش... ولي اين كار يك نوع حبس اجباريه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
ما هیچ مشکلی نداریم جز نگهداری از حیوانات بی زبان خانگی ...نگهداری از حیوانات بهتر از آزار جنسی کودکان ، تن فروشی دختران بخاطر تامین معیشت ، دزدی ، احتکار ، گران فروشی ، قتل و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
این افراد عقده ای هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
من نمیدونم چیجوری از سگ و گربه با اون دندونای وحشتناکشون اینقدر خوششون میاد که تو خونه نیگرش میدارن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
خدایا توبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
یزید میمون باز بود بعضیا متاسفانه سگ بازن و این یعنی حقارت و جایگاه نازل انسان در حالی که هدف از خلقت انسان تعالی و تقرب به پروردگار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
مردم ایران اطلاعات فرهنگی پایینی دارند سگ نگه می کنن گربه بزرگ می کنن یزید هم میمون بزرگ می کرد
-
ناشناس
۰۷:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
ضعف ایمان =وابستگی به سگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
بس که بدی های بیگانه ها رو خوب و خوبی های خودمونو بی ارزش می بینیم . اونایی که نمیفهمن با تقلید از سبک زندگی غربی و انایی که ظاهرا میفهمن با بها دادن به سبک زندگی غربی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
خدا همه ی ما را هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
این ادمها در توهمات و خیالتشون باکلاس!! نسلشون بخاطر سگ بازی منقرض میشه با مردن این ادمها لابد سگ براشون خیرات و کارهای نیک انجام میده!!! لابد ارثیه اونها هم بجای رسیدن به فرزند به.... میرسه...خدایا عاقبت امور ما ختم به خیر و سعادت کن
United States of America
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
با کمی تحقیق ساده میشه فهمید که سگ از باستان در ایران و خانواده ایرانی بوده و باید باشه جزیی از تاریخ و فرهنگ کشورمون بوده و هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
ینی با ارزش تر از سگ چیزی نداشتی تا باهاش پز بدی !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
این رفتارها و اداء و اطوارها بیشتر از روی بی هویتی و یه جور جو زدگیه یعنی مثلا سبک زندگی من غربیه ! یعنی تابلو کردن خود با وادادگی نسبت به فرهنگ و ارزش های خودی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
خواقعا جای بسی تاسف داره چی میشه گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
دشمن مکاره و از ضعف موجود استفاده میکند
۱۲
آخرین اخبار