کاپیتان تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: مردم شهرستان جم و استان بوشهر نسبت به من لطف داشته و دارند و امیدوارم در فصل آینده لیگ برتر بتوانم با درخشش و کسب نتیجه دلخواه، این مردم را شاد ببینم.

امیدوارم فصل هجدهم لیگ برتر نیز مردم استان بوشهر را شاد ببینمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تیم فوتبال پارس جنوبی در فصل نقل و انتقالات هفت بازیکن خود را از دست داده و از بازیکنان فصل گذشته این تیم تاکنون فقط محمد نوری قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده است.

محمد نوری که بازیکنی با تجربه و سابقه حضور در پرسپولیس تهران و آن هم کاپیتانی این تیم را در فصل‌های گذشته بر عهده داشه، برای فصل جدید لیگ برتر در پارس جنوبی ماندگار شد تا این تیم را همراهی کند.

کاپیتان تیم فوتبال پارس‌جنوبی اظهار داشت: مردم شهرستان جم و استان بوشهر نسبت به من لطف داشته و دارند و امیدوارم در فصل آینده لیگ برتر بتوانم با درخشش و کسب نتیجه دلخواه، این مردم را شاد ببینم.

وی افزود: هواداران پارس‌جم در فصل گذشته فوق‌العاده بودند و حمایت‌های آنان سبب شد تا بتوانیم در رتبه پنجم قرار بگیریم.

نوری تصریح کرد: در همه بازی‌های بیرون از خانه از تبریز و تهران و مشهد تا شمال و دیگر شهر‌های کشور، هواداران پارس جنوبی هزاران کیلومتر مسیر را طی می‌کردند و به ورزشگاه می‌آمدند و از ما حمایت می‌کردند که این حمایت و حضور در دیگر شهر‌ها نیز به نوعی بی نظیر بود.

نوری با تقدیر از مردم شهرستان جم افزود: امیدواریم فصل هجدهم فصلی خوب و با شادی هواداران جمی همراه باشد و تیمی قوی در این رقابت‌ها باشیم.

انتهای پیام/م

هواداران پارس جم بی‌نظیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.