مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به تحویل بیش از ۴۱ هزار واحد به متقاضیان، از اختتامیه مسکن مهر استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،جلال تقی‌دخت مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پروژه‌های مسکن مهر در استان آذربایجان غربی شامل واحدهای مسکونی ۹۹ ساله (تعاونی ساز) و واحدهای خودمالک و گروهی بدون مشکل و دارای متقاضی ۴۵ هزار و ۳۸۲ واحد بوده که در مجموع بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌‌اند.

وی بیان کرد: از تعداد ۴۵ هزار و ۳۸۲ واحد مسکن مهر در استان، ۲۱ هزار و ۸۷۳ واحد مربوط به واحدهای مسکونی تعاونی‌ساز و تعداد ۱۲ هزار و ۴۷۲ واحد مربوط به واحدهای خودمالک و گروهی است و در مجموع ۳۴ هزار و ۳۴۵ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ساخته شده که بیش از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز تمام ۱۱ هزار و ۳۷ واحد به‌طور ۱۰۰ درصد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

وی با اشاره به افتتاح یک هزار و ۵۲۰ واحد مسکن مهر در شهرهای ارومیه، مهاباد، بوکان و تکاب در اردیبهشت‌ماه سال جاری گفت: ۴ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر استان نیز تا دهه فجر امسال تکمیل و جشن اختتامیه مسکن مهر استان را در این ایام خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

اتمام پروژه های مسکن مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.