هافبک- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش همیشه برای موفقیت ما می جنگد و دعا می کنیم در ایران بماند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه جام جهانی 2018 روسیه، رد پیشنهاد تمدید قرارداد 6 ماهه کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران از سوی سرمربی تیم ملی به یکی از مسائل اصلی فوتبال کشورمان تبدیل شد و بسیاری از اهالی فوتبال جدایی این مربی را در پایان جام جهانی 2018 روسیه پس از هفت سال قطعی می دانستند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

با این حال در جریان اردوی تیم ملی در ترکیه مهدی تاج توانست تا حدی نظر کارلوس کی روش را برای تمدید قرارداد جلب کند تا او با روحیه بهتری برای حضور در جام جهانی راهی روسیه شود.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

کریم انصاری فرد، هافبک- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره بحث تمدید قرارداد کارلوس کی روش اظهار داشت: او یکی از حرفه ای ترین مربیان جهان است که همیشه برای موفقیت تیم ملی ایران می جنگد. از کی روش مسائل زیادی یاد گرفته ایم و باید شرایط تمدید قرارداد او فراهم شود. بدون شک حفظ این مربی فرصت خوبی برای پیشرفت ما است.

او ادامه داد: دعا می کنیم کی روش در ایران بماند چراکه او پس از هفت سال به یکی از ایرانی ها تبدیل شده و برای موفقیت ما تلاش زیادی انجام داده است. کارلوس کی روش می تواند ما را به موفقیت برساند.

انتهای پیام/

اظهارات کریم انصاری فرد درباره تمدید قرارداد کارلوس کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار