باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد نیک سیرت مترجم برانکو نیاز به دریافت مجوز از سوی کمیته اخلاق دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصغر نیک سیرت مترجم برانکو در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس در صفحه مجازی مسلمان الفاظ نامناسبی به کار برد و همین موضوع باعث شد که کمیته اخلاق مترجم برانکو را به مدت یک ماه از فعالیت در مسابقات محروم کند و این محرومیت چند روز پیش به پایان رسید و اکنون او با توافق برانکو در نخستین تمرین پرسپولیس برای فصل جدید حاضر شد و وظیفه ترجمه اظهارات سرمربی پرسپولیس را برعهده گرفت.

باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه رضایت برانکو را برای بازگشت نیک سیرت جلب کرد اکنون قصد دارد قرارداد مترجم سرمربی خود را به مدت یک سال تمدید کند اما قبل از آن باید از کمیته اخلاق استعلام بگیرد تا مشکلی برای این کار نداشته باشد.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محرومیت نیک سیرت مترجم برانکو به پایان رسیده است و او از روز گذشته فعالیت خود را شروع کرد و مشکلی در این باره وجود ندارد.

او درباره تمدید قرارداد نیک سیرت بیان کرد: ما تابع تصمیم کمیته اخلاق هستیم و قرار است بعد از استعلام گرفتن از کمیته اخلاق، قرارداد نیک سیرت را تمدید کنیم تا او همچنان وظیفه ترجمه اظهارات برانکو را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/

شرط ادامه فعالیت مترجم برانکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار