نایب رییس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان گفت: اصفهان با الگوی شهر خلاق فاصله زیادی دارد و تلاش‌های انجام شده کافی نبوده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر احمدزندآور امروز در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری امور مردم را از وظایف اعضای شورای شهر دانست و تصرح کرد: اعضای شورای شهر در میدان خدمت و تلاش برای مردم فعالیت می کنند و از مدیریت شهری درخواست کرد همراه اعضای شورا در بحث های مختلف باشند.

این عضو شورای شهر، با اشاره به شهر خلاق ادامه داد: در شهر خلاق ظرفیتی مازاد بر آنچه که به نظر می‌آید وجود دارد.

وی از اولویت های شهرخلاق به تولید ثروت، افزایش بازده اقتصادی و حل مسایل اجتماعی نام برد و افزود: در این شهر همه انسان‌های عادی باید امکان بروز خلاقیت‌های خود را داشته باشند تا ایده های خلاقانه خود  را به نمایش بگذارند.

زندآور گفت: شهر اصفهان با الگوی شهر خلاق فاصله زیادی دارد و تلاش‌های انجام شده کافی نبوده است.

وی در خصوص خلاقیت در شهر اصفهان به عنوان یکی از شهرهای خلاق جهان به کف سازی خیابان ها اشاره کرد و گفت: باید شاهد وضعیت بهتری باشیم، چرا که این کف سازی ها یکنواخت است و باید در این زمینه دیدگاه خلاقانه‌تری داشته باشیم.

نایب رییس کمیسیون عمران شورای شهر یکی از موانع شهرها برای نشان دادن خلاقیت موجود در شهر را تفکر مهندسی حاکم بر مدیریت شهری دانست و اذعان داشت: صرف توجه مدیریت شهری در تمام کشور به مواردی همچون تمیزی شهر، فضای سبز، مبلمان شهری و نورپردازی مانع بروز خلاقیت می شود.

زندآور خاطرنشان ساخت: اجرای طرح ها در شهر خلاق نیازمند حمایت سیاسی و مدیریتی به دست سیاست گذاران شهری است.

 

انتهای پیام/ س

اظهار نظر عضو شورای شهر اصفهان درباره شهر خلاق

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.