فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان جم گفت: گروه‌های جهادی رقیب دستگاه‌های اجرایی نیستند و بلکه به عنوان بازوی دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای محرومیت‌زدایی هستند.

مسئوولان برای کاهش محرومیت‌ها در جم تلاش کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیمان رنجبر امروز در نشست با دانشجویان و بسیجیان شهرستان جم، اظهار داشت: در شهرستان جم، مشکلات و محرومیت‌های زیادی وجود دارد که دولت باید در راستای رفع آن اقدام کند.

وی افزود: گروه‌های جهادی رقیب دستگاه‌های اجرایی نیستند و بلکه به عنوان بازوی دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای محرومیت‌زدایی هستند.

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان جم عنوان کرد: دانشجویان بسیجی شهرستان جم روحیه مطالبه‌گری دارند و همه مسئوولان باید برای کاهش محرومیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی اهتمام ویژه ورزند.

رنجبر با اشاره به روز‌های پایانی ماه رمضان اظهار داشت: بسیج دانشجویی برنامه‌های مختلفی در ماه مبارک رمضان برگزار کرد و امیدواریم که همه دانشجویان از فیوضات این ماه بزرگ بهره‌مند شده باشند.

وی با اشاره به تقویت روحیه مطالبه‌گری در جامعه، عنوان کرد: دانشجویان باید مطالبات خود را پخته و سنجیده به گوش مسئوولان برسانند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم با بیان این که دانشجویان از خانواده‌های شهدا و جانبازان بازدید می‌کنند، تاکید کرد: اهداف و آرمان‌های شهدا نباید فراموش شود.

انتهای پیام/م

گروه‌های جهادی رقیب دستگاه‌های اجرایی نیستند

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.