در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور حمیدرضا زورآوند در 20 کیلومتر پیاده روی قهرمان شد و آروین شاه ملکی دیگر دونده استان درمکان دوم ایستاد ودر ماده 1500 متر سید امیر زمان پور سوم شد.

درخشش دوندگان استان همدان  در مسابقات قهرمانی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود بنوان، دبیر هیات دوومیدانی استان همدان اظهار کرد: در روز نخست مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور که در مجموعه ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد مقدس برگزار شدحمیدرضا زورآوند دونده المپیکی استان موفق به کسب عنوان قهرمانی ٢٠ کیلومتر پیاده‌روی شد.

وی عنوان کرد: زورآوند با زمان یک ساعت و 27 دقیقه و 40 ثانیه بالاتر از آرمین شاه‌ملکی دیگر دونده همدانی و محمود آرین‌نژاد از مرکزی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مسعود بنوان با بیان اینکه حدنصاب حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا برای این ماده یک ساعت و 21 دقیقه است، خاطرنشان کرد: آرمین شاه‌ملکی دیگر دونده این ماده از همدان در مسابقات قهرمانی کشور مدت زمان یک ساعت و 40 دقیقه و 13 ثانیه را به نام خود ثبت کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در ماده هزار و 500 متر این دوره از مسابقات نیز سیدامیر زمان‌پور که به تازگی در مسابقات آسیایی موفق به کسب افتخار شده بود، بعد از مسلم نیادوست از فارس و محمد جعفری از تهران روی سکوی سوم ایستاد.

دبیر هیات دوومیدانی استان همدان تاکید کرد: زمان‌پور در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور با زمان سه دقیقه و 55 ثانیه و 83 صدم‌ثانیه موفق به کسب عنوان سومی شد.

انتهای پیام/ د

دومیدانی کاران استان در مسابقات کشور درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار