سردار حسن حسن‌زاده گفت: تکیه‌ بر توانمندی‌های مردم در شورای اسلامی محلات باید موردتوجه قرارگرفته و با اتحاد و انسجام و برنامه‌ریزی برنامه‌های شورای اسلامی محلات ، به‌دقت دنبال و پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه استان سمنان شامگاه یکشنبه در آیین افتتاحیه دفاتر شوراهای محلات اسلامی دامغان بابیان اینکه شوراهای اسلامی محلات خادم مردم و به دنبال ریاست نیستند، گفت: کمیته‌های فرهنگی زیرمجموعه شوراهای اسلامی محلات باید دغدغه فرهنگی داشته باشند و از سوی دیگر مطالبات مردم را دنبال کنند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب الگوهای رفتاری امام راحل(ره) که تأکید داشتند در برنامه‌ها نباید شتاب‌زده عمل کرد، افزود : پیروزی انقلاب اسلامی در لبنان، سوریه و عراق برحسب همین الگو و تفکر شکل‌گرفته و لذا باید شکرگزار آن باشیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه مقابله با دشمنان نظام باید شجاعانه و قاطعانه باشد و همچنین خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد، تصریح کرد: مردم توان، قدرت، اراده و ظرفیت دارند لذا تنها باید به آن‌ها اعتماد کرد چرا که اعتماد واقعی به ملت ما همیشه نتیجه بخش بوده است.

انتهای پیام / گ

شورای اسلامی محلات به دنبال مطالبات مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.