نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر واقعا قوچ‌ها تعدادشان در نیشابور زیاد است اعلام کنید تا به شکارچیان و مردم بومی اطلاع دهیم .

اگر واقعا قوچ‌ها تعدادشان در نیشابور زیاد است اعلام کنیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  هاجر چنارانی در جلسه شورای اداری نیشابور که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به حضور شکارچی های آمریکایی‌ در حیات وحش نیشابور افزود: ما باید بدانیم واقعا حضور ۴ تفنگدار آمریکایی در منطقه حیات وحش نیشابور چه نتیجه برای شهرستان داشته است، زیرا ما امروز برای علوفه آهو‌ها دچار مشکل هستیم.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : اگر واقعا قوچ‌ها تعدادشان در نیشابور زیاد است اعلام کنید تا به شکارچیان و مردم بومی اطلاع دهیم و این موضوع را در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی منعکس کرده ایم.
 
وی خاطر نشان کرد : ما بحث FATF را به به ۲ ماه تعویق انداختیم تا ابتدا بحث برجام معلوم شود و بعد از اینکه منافع ما در برجام تامین شد بحث FATF را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ۱۰ تیر به نیشابور سفر می‌کند

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه همزمان با سالروز ورود امام رضا (ع) رئیس مجلس شورای اسلامی به نیشابور سفر می کند گفت: طبق پیگیری‌های صورت گرفته ۱۰ تیرماه همزمان با سالروز ورود امام رضا (ع) رئیس مجلس شورای اسلامی در نیشابور حضور پیدا خواهند کرد.
 
انتهای پیام//س.ح
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.