ارگ ریاست جمهوری افغانستان با معترضان غزنی در مورد حوزه ای شدن سیستم انتخابات در این ولایت به توافق رسیده و قرار است ولایت غزنی به دو حوزه‌ انتخاباتی تقسیم شود.

توافق دولت افغانستان و معترضان برای حوزه ای شدن انتخابات در غزنیبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان با معترضان غزنی در مورد حوزه ای شدن سیستم انتخابات در این ولایت به توافق رسیده و قرار است ولایت غزنی به دو حوزه‌ انتخاباتی تقسیم شود.

شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی رئیس جمهور افغانستان در این مورد گفت که تمام گزینه‌ها بررسی می‌شود تا شهروندان غزنی بتوانند در روند انتخابات شرکت کنند و از حق خود محروم نمانند.

با این وجود، مقامات محلی ولایت غزنی می‌گویند که تاکنون گزارش رسمی از دو حوزه ای شدن انتخابات این ولایت به آن‌ها نرسیده است.

عارف واحدی، معاون والی غزنی گفته است که تاکنون گزارش رسمی در این مورد به اداره محلی این ولایت نرسیده، اما تلاش‌ها برای بازگشایی مراکز ثبت نام در غزنی ادامه دارد.

در حالی که رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان از حل مشکل انتخاباتی در ولایت غزنی تا پیش از عید سعید فطر خبر داده بود، اما تاکنون این مشکل باقی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار