بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت : با توجه به نایب قهرمانی ذوب آهن در فصل گذشته انتظارات از این باشگاه بالا رفته و باید برای قهرمانی در فصل جدید تلاش کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمدرضا حسینی دیروز پس از پایان تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایان فصل قبل و شروع فصل جدید از اصحاب رسانه به دلیل روزهای پرفشاری که گذراندند تشکر می‌کنم.

وی افزود: فصل گذشته علیرغم این‌که در اول فصل خوب نتیجه نگرفتیم و از جام حذفی کنار رفتیم، در پایان فصل خوب نتیجه گرفتیم و در ادامه بهترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ شدیم و نایب‌قهرمانی را به دست آوردیم و اگر موقعیت‌هایمان در برابر استقلال گل می‌شد، الآن در جمع 8 تیم برتر آسیا بودیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: فصل جدید هم برای ما تازه شروع‌ شده است و فکر می‌کنم در این فصل با حفظ اسکلت اصلی تیم سال گذشته و اضافه شدن چند بازیکن خوب و باکیفیت که می‌توانند به تیم کمک کنند، موفق خواهیم شد.

وی ادامه دادد: مسأله مهم این است که بازیکنان جدید و قدیمی هرچه سریع‌تر با هم هماهنگ شوند و زیر نظر مربی جدید که مربی بین‌المللی است، تیم برای فصل جدید آماده شود.

حسینی درباره این‌که توقعات از ذوب‌آهن بالاست، گفت: ما فصل گذشته نایب‌قهرمان شدیم و خیلی خوب کارکردیم، انتظارات از ما بالاست؛ امید نمازی قطعاً می‌تواند کار فصل گذشته را دنبال کند و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا قهرمانی لیگ برتر که جای آن در کارنامه ذوب‌آهن خالی است را به افتخارات این تیم اضافه کنیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار