معاون فرهنگی دانشگاه تهران‌ از پیگیری این دانشگاه برای بررسی صدور حکم دانشجویان اغتشاشات‌ حوادث سال گذشته خبر داد.

صدور حکم بازداشت ۵ نفر از دانشجویان اغتشاشات اخیر دانشگاه تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دی ماه سال گذشته طی اغتشاشات‌ گروهی، برخی  از افراد ضد انقلاب‌ و چندین دانشجو نیز در این اتفاقات دستگیر شدند که پس از رایزنی‌های وزارت علوم و دانشگاه‌های مربوطه‌ این دانشجویان قبل از عید نوروز آزاد شدند.
 
در همین باره مجید سرسنگی‌ معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص حکم صادره‌ برای دانشجویان دستگیر شده این دانشگاه گفت: تعدادی از دانشجویان احکامشان‌ صادر شده است و در حال پیگیری این موضوع هستیم‌.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: به طور جدی وضعیت‌ این دانشجویان بازداشت شده را رصد می‌کنیم‌ و از تمام ابزار و امکانات برای آزادی آنها استفاده خواهیم کرد؛ امیدواریم‌ قوه قضاییه‌ نیز با رصد کامل به این دانشجویان نگاه کند.

وی با بیان اینکه این احکام اولیه است و هنوز فرصت تجدید نظر وجود دارد، افزود: در این خصوص صحبت‌هایی با مسئولان امر شده است تا بتوانیم تشریفات لازم را برای این دانشجویان در نظر بگیریم‌.

سرسنگی‌ یا‌د‌آور شد: دانشگاه تهران نیز به طور جدی پیگیر این موضوع می‌باشد و تاکنون مذاکراتی‌ در این خصوص انجام شده است تا این دانشجویان تعیین تکلیف شوند.

گفتنی است؛ احکام صادره برای 5 نفر از این دانشجویان صادر شده است.

انتهای پیام/

صدور حکم برای  دانشجویان اغتشاشات اخیر دانشگاه تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
واقعا متاسفم که شاهد این رفتارها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۹:۳۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
باید احکام اجرا شود تا درس عبرت شود برای دیگران .
آخرین اخبار