ناوگان امداد شرکت گاز ۱۰ شهر کوهستانی گیلان تجهیز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: با هدف ارائه خدمات بهتر به مشترکان، ۱۰ شهر کوهستانی فومن، ماسال، شفت، تالش، اطاقور، رانکوه، رحیم آباد، رودبار، رستم آباد و دیلمان استان مجهز به خودروی دو دیفرانسیل شده اند.

وی افزود: بسیاری از راه‌های روستایی گیلان کوهستانی و صعب العبور است که در چند سال گذشته از نعمت گاز بهره‌مند شده اند و خدمت رسانی به این مناطق به ویژه در فصل سرد سال همواره با مشکل مواجه است، بنابراین تجهیز ناوگان امداد شرکت گاز امری ضروری است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خاطر نشان کرد: تامین این خودرو‌ها سبب می‌شود تا عملیات امداد و خدمات رسانی که رسالت اصلی واحد بهره برداری است به بهترین شکل ممکن به انجام برسد واین مهم در راستای افزایش رضایتمندی مردم و مشترکان در استان صورت گرفته است.

حسین اکبر تصریح کرد: عملیات توسعه‌ای گاز در استان به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و این شرکت برای افزایش سطح رضایتمندی مشترکان علاوه بر اجرای این طرح، طرح‌های کیفی دیگری از قبیل قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز، مکانیزه کردن مرکز پیام، راه اندازی خط تلفنی ۳۴۱۵ برای پرداخت صورتحساب گاز و اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان را به اجرا رسانده است.

 

انتهای پیام/م.ع

ناوگان امداد شرکت گاز در ۱۰ شهر کوهستانی گیلان تجهیز شد

برچسب ها: گاز ، امداد ونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.