رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت:دوچرخه سواری باعث ایجاد سلامت روح و جسم افراد خانواده که به عنوان منابع انسانی یک شهر شهروند مدار به حساب می آید .

عزیزی  رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت:دوچرخه سواری باعث ایجاد سلامت روح و جسم افراد خانواده که به عنوان منابع انسانی یک شهر شهروند مدار به حساب می آید و این فرهنگ در ترویج نشاط و شادابی و سلامتی در بین تمامی اقشار جامعه مفید است.

وی با اشاره به راه اندازی پویش سه شنبه های بدون خودرو گفت: برای پیشرفت  همایش پویش سه شنبه های بدون خودرو  برنامه هایی داریم که  برای مشارکت جمعی هرچه  بهتر مردم  در خواست تهیه 40 دستگاه دوچرخه معمولی به شهرداری  را داده ایم  که هنوز جوابی دریافت ننموده ایم.

  عزیزی گفت:  با هدف خالی نمودن پارکینگ های ادارات از خودروهای تک سرنشین  و جایگزین دوچرخه توسط کارمندان   ادارات  را در برگزاری  این همایش ها سهیم کرده ایم.

وی گفت:   احیا مسیرهای دوچرخه سواری  در شهر کرمانشاه  و تبلیغات محیطی  از طریق شهرداری ها  در کمیسیون ورزشی شهرداری مصوب  شده همایش عمومی دوچرخه سواری کارکنان دولت  امسال به مناسبت  هفته دولت در شهر کرمانشاه برگزار گردد.

 در سال های قبل  طرح سه شنبه های بدون خودرو  به صورت سیستمی و با حمایت پلیس راهور انجام نمی گرفت اما اکنون با تشکیل هیئت دوچرخه سواری  راهور استان و حمایت پلیس راهور  به صورت منظم  جهت ترویج این فرهنگ برگزار می گردد.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.