وقتی دوستان ثلاث اقرار می‌کنند چه کسی پشت فرمان بود +فیلم

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که به طور آشکارا نشان می‌دهد که راننده اتوبوس حادثه خیابان پاسداران محمد ثلاث بوده است.

وقتی دوستان ثلاث اقرار می‌کنند چه کسی پشت فرمان بود +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 30 بهمن 1396  عده‌ای از دراویش گنابادی در خیابان پاسداران در مقابل کلانتری این منطقه تجمع کردند. این اعتراضات با نزدیک شدن به پایان روز شدت گرفت و در نهایت با اقدام برخی از آشوبگران، به اغتشاش تبدیل و باعث سلب آرامش ساکنان آن منطقه شدند. آنها با صدمه به اموال عمومی و شخصی اهالی سعی در ایجاد رعب و وحشت داشتند.کم کم این درگیری و زد و خوردها شدت گرفت تا جایی که جدا ازخسارت مالی به جان  افراد هم صدمه وارد شد. در یکی از دردناک‌ترین اتفاقات این روز  یکی از دراویش حاضر سوار بر اتوبوس شد و  وحشیانه به سمت جمعیت راند که شهادت سه تن از مأموران نیروی انتظامی را در پی داشت. پس از این حادثه این راننده جانی دستگیر و زندانی شد تا پاسخگوی این رفتار وحشیانه باشد.

حالا با گذشت چند ماه از این واقعه و برگزاری دادگاه‌های متعدد، بالاخره محمد ثلاث (راننده اتوبوس) با رأی دادگاه به سزای عملش رسیده و به دار مجازات آویخته شد. و اما در این میان بازهم عده‌ای موج سوار  تلاش کردند تا با فرا فکنی در رسانه‌های اجتماعی برای جلب توجه به انتشار اخبار کذب در رابطه با جرم محمد ثلاث حقیقت را تحریف و اذهان فریب خورده را به بازی بگیرند. اما به تازگی ویدئویی در این باره در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که خود سند آشکاری برای تکذیب اخبار رسانه‌های معاند درخصوص بی‌گناهی ثلاث است. ویدئو منتشره  توسط یکی از حامیان دراویش حین وقوع این جنایت در همان روز به صورت لایو در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است که  نشان می دهد راننده اتوبوس محمد ثلاث بوده است. این کاربر خود آشکارا نام محمد ثلاث را به عنوان راننده اتوبوس ذکر می‌کند. جزئیات را در ویدئو زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۸ تير ۱۳۹۷
مرگ حق ایم ملعون بود باید سنگسار میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۸ تير ۱۳۹۷
روح شهدای حادثه پاسداران شاد
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
روح همه شهدا خصوصا شهدای ناجا شاد
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
لعنت بر هر چی منافق و مزدوره