در آستانه عملیات بزرگ ارتش سوریه برای آزادسازی استان‌های درعا و قنیطره، رایزنی مقامات صهیونیستی با مسکو و واشنگتن افزایش یافته است.

رایزنی مشاور امنیت داخلی اسرائیل با مقامات روسیه درباره جنوب سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به منظور گفتگو درباره جنوب سوریه به مسکو رفته است.

خبرنگار کانال 10 رژیم صهیونستی به نقل از مقامات این رژیم در توییتی نوشت: «مئیر بن شابات» مشاور امنیت ملی اسرائیل، روز دوشنبه برای گفتگو با مقامات روس در خصوص مناطق کاهش‌ تنش جنوب سوریه، به مسکو رفته است.

دولت سوریه طی روزهای اخیر با ارسال تجهیزات به جنوب این کشور برای آغاز عملیات نظامی آزادسازی این منطقه راهبردی آماده می‌شود. گروه های تروریستی  در جنوب سوریه برای مقابله با این عملیات، به حال آماده باش درآمده‌اند.

عملیات ارتش سوریه قرار است به زودی برای پاکسازی منطقه درعا واقع در جنوب سوریه آغاز شود. این منطقه در نزدیکی بلندی‌های جولان واقع شده و به همین دلیل رژیم صهیونیستی در تلاش است تا از حضور نیروهای سوری و متحدان آن‌ها در این منطقه جلوگیری کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر  سه بار با مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا  درباره اوضاع جنوب سوریه و مقابله با «حضور ایران در سوریه» تلفنی گفتگو کرده‌است.

نشریه صهیونیستی جروزالم پست نیز روز دوشنبه خبر دارد  سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و مایک پمپئو، همتای آمریکایی‌اش، طی یک تماس تلفنی درباره آخرین تحولات سوریه با هم گفتگو کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار