کنفدراسیون فوتبال آسیا در آینده ای نزدیک به بحث واگذاری امتیاز باشگاه تراکتورسازی تبریز به مالک بدهکار گسترش فولاد ورود می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز 5 خرداد، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز پس از شرکت در مزایده واگذاری باشگاه تراکتورسازی موفق شد مالکیت این باشگاه را برعهده بگیرد و از آن زمان تاکنون تکلیف گسترش فولاد و بدهی های این باشگاه نامشخص است.

آرش شکرریز، وکیل محمد نصرتی از طلبکاران باشگاه گسترش فولاد درباره بحث بدهی های این باشگاه اظهار کرد: به دليل  پرداخت نشدن طلب 183 ميليون تومانی موكلم از باشگاه گسترش به AFC  شكايت كرديم. این باشگاه از سال 1396 دارای پروانه حرفه ای است اما 2 سال است چک هايی که مالک گسترش فولاد برای نصرتی صادر می کند، برگشت می خورد و این تیم همچنان بدهكار است.

بیشتر بخوانید

آذرنیا: امتیاز تیم گسترش به ماشین سازی منتقل می‌شود

مدیرعامل گسترش فولاد از نصرتی شکایت کرد

محمد نصرتی:نصیر زاده با وقاحت اعلام می کند طلبت را نمی دهم/با جدییت تا وصل طلبم پی گیری خواهم کرد

ورود AFC به ماجرای واگذاری باشگاه تراکتورسازی به مالک بدهکار گسترش فولاد+عکس

او ادامه داد: به دليل اين بدهی گسترش فولاد، طبق نامه كميته تعيين وضعيت از تاريخ 27 خرداد 1397  از نقل و انتقالات منع شده است و جای تعجب دارد كه مالک اين باشگاه بدهكار، مالک باشگاه تراكتورسازی هم شده است و همزمان مالک 2 باشگاه ليگ برتری است. گسترش فولاد تبريز اکنون در بلاتكليفی به سر می برد. درحالیکه روال قانونی برای خرید امتیاز تراکتورسازی از سوی زنوزی،  اين بود كه ابتدا باشگاه گسترش به غير واگذار می شد و سپس او مالكيت تراكتورسازی  را بر عهده می گرفت.

شکرریز خاطرنشان کرد: مالكيت همزمان دو باشگاه در ليگ برتر خلاف مقررات است، بدين وسيله از سر بازرس سازمان بازرسی كل كشور دعوت می كنم به جريان این نقل و انتقال چندين ميلياردی ورود و موارد را بررسی كند. تمام موارد به مرجع صدور مجوز باشگاه های كنفدراسيون فوتبال آسيا گزارش داده شده است و او امروز(سه شنبه) با ارسال ایمیلی به من اعلام کرد كه اين موارد ثبت شده و تحت بررسی است. البته هنوز تكليف موكلين طلبكار من مانند امير حسين صادقی از باشگاه تراكتورسازی هم مشخص نشده است و حقوق او باید در جريان هرگونه نقل و انتقالی لحاظ شود.

انتهای پیام/

ابهام در قانونی بودن واگذاری امتیاز تراکتورسازی به زنوزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار