رئیس بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر گفت: در اجرای طرح هجرت ۸۱ گروه جهادی در رشته‌ها و گروه‌های مختلف بسیج محلات، دانشجویی، دانش آموزی و طلاب به مناطق کم‌برخوردار و محروم استان اعزام می‌شوند.

اعزام ۸۱ گروه جهادی به مناطق مختلف استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ذوالفقار عباسی‌فر  با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان از برنامه مهم بسیج سازندگی است اظهار داشت: برنامه غنی سازی اوقات فراغت جوانان در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و عمرانی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است که در این راستا این برنامه‌ها با محتوای دینی و ارزشی اجراء می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه بهره‌وری از اوقات فراغت جوانان با برنامه‌های ایمانی، اعتقادی و میدانی توام است افزود: این برنامه در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و جوانان در عرصه‌های گوناگون در مناطق محروم و کم‌برخوردار حضور می‌یابند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر با اشاره به آثار و برکات اجرای طرح اعزام گروه‌های جهادی به مناطق یاد شده خاطرنشان کرد: اردو‌های جهادی دارای آثار و برکات فراوانی از جمله تقویت روحیه مردم، رفع فقر فرهنگی و شناخت ظرفیت‌های مناطق محروم و روستایی و عمران و سازندگی این مناطق است.

عباسی‌فر از اعزام ۸۱ گروه جهادی در تابستان امسال به مناطق کم برخوردار و روستایی استان خبر داد و تصریح کرد: ۸۱ گروه جهادی در رشته‌ها و گروه‌های مختلف بسیج محلات، دانشجویی، دانش آموزی و طلاب به مناطق کم‌برخوردار و محروم استان برای ارائه خدمات اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام گروه‌های جهادی از اول تیرماه آغاز می‌شود گفت: اعزام گروه‌های جهادی تا شهریور ماه ادامه دارد و تابستان امسال بیش از شش هزار نفر از جوانان بسیج محلات، دانشجویی، دانش‌آموزی و طلاب به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/م

۸۱ گروه جهادی به مناطق مختلف استان بوشهر اعزام می‌شود

برچسب ها: سپاه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.