مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: کشاورزان بدهکار به بانک کشاورزی دغدغه برداشت مبلغ فروش گندم و کلزای خود توسط بانک را نداشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هدایت الله رحیمی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان فارس اظهار کرد: به علت بحران خشکسالی برخی از کشاورزان دارای معوقاتی مربوط به تسهیلات دریافتی از بانک کشاورزی داشته و ترس آن دارند که این مبالغ از محل مطالبات فروش محصولات آن‌ها کسر شود.

وی اضافه کرد: این دغدغه باعث شده بعضی از کشاورزان در زمان فروش، محصول را به نام فرزند یا همسرشان عرضه می‌کنند، اما به دلیل آنکه اسامی بستگان کشاورز در سامانه وجود ندارد، مشکلاتی در روند تحویل و خرید محصول ایجاد می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان فارس تصریح کرد: این دغدغه با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی و مدیریت شعب بانک کشاورزی حل شده است به نحوی که بر اساس دستور مدیریت شعب بانک کشاورزی هیچ یک از شعب حق برداشت از حساب گندم و کلزای کشاورزان را بدون اجازه صاحب حساب بابت مطالبات ندارند.

رحیمی بیان کرد: کشاورزان می‌توانند با آرامش خاطر نسبت به فروش گندم یا کلزای خود با نام خودشان اقدام کرده و در اسرع وقت وجه مربوطه را از بانک کشاورزی بگیرند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی فارس یادآور شد: امسال در مراکز خرید گندم و کلزا تحویل و خرید از طریق سامانه جامع و یکپارچه و فقط با نام خود کشاورز ثبت و انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

بدهی کشاورزان به بانک از مطالبات فروش گندم و کلزا کسر نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار