دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی گفت: قاچاق کالا به صنعت و اشتغال و تولید ملی لطمه وارد می‌کند.

قاچاق کالا به صنعت و اشتغال و تولید ملی لطمه وارد می‌کند طاعتی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در حاشیه دومین جلسه کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: قاچاق کالا به صنعت و اشتغال و تولید ملی لطمه وارد می‌کند.

طاعتی با اشاره به اینکه باید مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالای ایرانی فرهنگ سازی شود، افزود: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش، سازمان‌های مردم نهاد و دانشگاه‌ها در راستای فرهنگ سازی برای مبارزه با قاچاق کالا بسیار حائز اهمیت است که باید مسئولان توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشند.

وی اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و طی تفاهم نامه‌ای با آن‌ها می‌خواهیم آمایشی از برآورد میزان قاچاق کالا و کالا‌های هدف قاچاقچیان مشخص شود و این کار نیاز به یک تحلیل دقیق و علمی دارد.

دوازدهم تیرماه روز مبارزه با قاچاق کالا و ارز

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی ادامه داد: دوازدهم تیرماه بنابر فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان روز مبارزه با قاچاق کالا و ارز نامگذاری شده است که باید با همفکری و برنامه ریزی مناسب و مشارکت مردمی، حرکتی فراگیر به سمت استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید کننده‌های ایرانی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.