کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاوه بر پذیرفتن عضویت در کتابخانه،کلاس های تخصصی و اردوهای آموزشی را در برنامه‌های تابستان دارد.

لیلی غنی رئیس مرکز شماره 12کانون پرورشی کودکان ونوجوانان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به برنامه‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اظهار کرد:این مرکز یکی از شلوغ ترین مراکز است که کودکان ونوجوانان با عضویت در کتابخانه وبه امانت گرفتن کتاب،از امکانات این کانون بهره مند می شوند.

وی افزود:کلاس های تخصصی نقاشی،سفالگری،خوشنویسی وخلاقیت هنری نیز در این مرکز دایر است.

رئیس مرکز شماره 12کانون پرورشی کودکان ونوجوانان در مورد برگزاری اردوهای آموزشی و گردش علمی بیان کرد:اردوهایی هدفمند با رویکرد تربیتی،آموزشی وعلمی،برای اعضای فعال این مجموعه در تابستان در نظر گرفتیم که در کنار تفریح و ایجاد نشاط در بچه‌ها،با اماکن دیدنی وفضاهای مختلف شهری آشنا شوند.

غنی با اشاره به شرایط سنی حضور در کانون اظهار کرد:کودکان 5 سال به بالا با شرکت درکلاس‌های تخصصی وکودکان ونوجوانان 7تا18 سال نیز با عضویت در کانون می توانند از امکانات و کتاب های کانون در فرصت تعطیلات تابستان وبعد از آن استفاده کنند.

رئیس مرکز شماره 12کانون پرورشی کودکان ونوجوانان افزود:کانون پرورشی کودکان ونوجوانان،مرکزی شناخته شده در میان خانواده ها است و والدین می توانند با آرامش خیال و اطمینان، فرزندان خود را به حضور در این مراکز تشویق کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:کانون نیز با فراهم کردن فضای فیزیکی و استفاده از مربیان متخصص وآموزش دیده با نظارت ارگان های دولتی ،چشم‌انداز بخصوصی در مسائل آموزشی وتربیتی فرزندان این مرز وبوم دارد.

انتهای پیام/ن

برنامه های تابستانی کانون پرورشی کودکان ونوجوانان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار