فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قاتل فراری در کم تر از 24 ساعت در شهرستان شادگان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حيدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اعلام مركز فوريت های پليسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره خودکشی در يكی از محلات شهرستان شادگان بیان داشت: عوامل انتظامی بلافاصله پس از دریافت گزارش به منظور بررسی موضوع در محل حضور یافتند.

وی اذعان کرد: کارآگاهان پلیس پس از بررسی آثار بجا مانده و انجام تحقیقات تخصصی متوجه شدند که مقتول به هویت (م_ش) بر اثر اصابت شلیک اسلحه شکاری به قتل رسیده و خودکشی نکرده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: دستور تشکیل تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی به منظور بررسی و کشف جزئیات پرونده به ماموران انتظامی ابلاغ گردید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: با تجزیه و تحلیل سرنخ های بجا مانده در صحنه جنایت، در کم تر از 24 ساعت قاتل به هویت (ک_ش) که از بستگان نزدیک مقتول بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و اسلحه بکار رفته در قتل کشف شد.

سردار عباس زاده در پایان با بيان اينكه قاتل به قتل معترف شده و انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان کرده است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

قانون میزبان قاتل فراری

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.