فرمانده انتظامی استان از کاهش ۲۱ درصدی سرقت و افزایش ۳۹ درصدی کشف مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛‌  سردار محمد مهدیان نسب ، فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: ارتقاء کشف پیش دستانه و حرفه‌ای جرایم و مقابله و مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است.

وی به ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد تقویت امنیت اخلاقی اشاره کرد و افزود: کاهش وقوع جرایم و مقابله با قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است.

سردار مهدیان نسب با اشاره به کاهش ۴۴ درصدی سوانح رانندگی در استان لرستان، خاطر نشان کرد: پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ به مطالبات شهروندان رسیدگی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ۱۷ دستگاه در امر پیشگیری از جرایم دخیل هستند و سهم آن‌ها در قانون مشخص شده است، افزود: مهمترین هدف نیروی انتظامی، ارتقاء توان عملیاتی و رفع نواقص و معایب است.

وی در ادامه بیان کرد: طی ۳ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد کاهش سرقت و افزایش ۳۹ درصدی کشف مواد مخدر را داشته ایم.

سردار مهدیان نسب به طرح‌های خلاقانه و پیشگیرانه پلیس اشاره و عنوان کرد: فرماندهی استان لرستان با حضور در بین مردم به دنبال رفع مشکلات و تحقق مطالبات آنان است.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان از اصحاب رسانه به عنوان بازوی توانمند پلیس یاد کرد و افزود: حساسیت رسانه در حوزه مطالبات جامعه می‌تواند برای نیروی انتظامی راهگشا باشد و توفیقات به دست آمده، مرهون همدلی و همراهی این قشر فرهیخته است.

انتهای پیام/د

کاهش ۲۱ درصدی سرقت در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.