کمک ۹۶ میلیارد تومانی خیران به آبشار عاطفه‌ها

مدیرعامل سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت:خیران سال گذشته ۹۶ میلیارد تومان به نیازمندان زیر پوشش این سازمان کمک کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛فولاد مدیرعامل سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در حاشیه مراسم اهدای یک هزار سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی گفت:نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد، 420 شعبه فعال در کشور دارد.


وی با اشاره به جمعیت 300 هزار نفری زیر پوشش این نهاد افزود:مستمری،توزیع سبد کالا ، تأمین جهیزیه، ایجاد اشتغال و توجه به امور درمانی از جمله خدمات این نهاد برای جامعه هدف است.

 

فولاد ادامه داد:در حال حاضر 286 هزار خیر و نیکوکار ثابت با این سازمان همکاری دارند که روز به روز به شمار آنها افزوده می شود.

 

کیوانی مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه خراسان جنوبی نیز گفت:هشت شعبه از این مؤسسه در استان فعال است که کار خدمات رسانی به نیازمندان در زمینه های مختلف را انجام می دهد.


وی با اشاره به اهدای هزار سری جهیزیه به زوجین جوان در خراسان جنوبی افزود:ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه ها سه تا پنج میلیون تومان است.


کیوانی با تأکید بر اینکه در تأمین این جهیزیه ها از هیچ نهاد دولتی کمک دریافت نشده است،اظهار داشت:هزینه این جهیزیه ها از سوی خیران سراسر کشور با همت گروه های جهادی جمع آوری شده است.

 

 مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه خراسان جنوبی یادآور شد:به طور میانگین در سال 300 سری جهیزیه به زوجین جوان در سه نوبت اهدا می شود که امسال با هزار سری آغاز شده است.


وی همچنین از همکاری 145 پزشک برای درمان افراد تحت حمایت نمایندگی آبشار عاطفه ها در استان خبر داد و گفت:این پزشکان به صورت رایگان بیماران را ویزیت می کنند.


کیوانی افزود:کارگاه توانمند سازی برای اشتغال و کارآفرینی نیز توسط سازمان آبشار عاطفه ها در استان فعال است.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/غ

برچسب ها: خیرین ، جهیزیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.