فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در روزها و شب ها که شاهد برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال هستیم پلیس برای تامین امنیت شهروندان کنار مردم است تا ارامش و شادی ان ها با مخاطره مواجه نشود.

پلیس در شب های فوتبالی جام جهانی کنار شهروندان استامان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت:  در این روزها و شب های که تب جام جهانی  میان فوتبال دوستان داغ است و بسیاری از شهروندان  در معابر عمومی به تماشای مسابقات می پردازند پلیس وظیفه خود می داند  که از امنیت مردم دفاع کند.

وی ادامه داد:  از همین رو بسیاری  از ماموران انتظامی  تاساعات ابتدایی بامداد در معابر پر رفت و امد حضور دارند تا شادی های مردم به تلخی مبدل نشود.

امان اللهی گفت:هرچند خوشبختانه امنیت کافی  و لازم در  سطح جامعه وجود دارد  اما رعایت برخی نکات  در پیشگیری از حوادث بسیار مهم خواهد بود .

وی افزود: همکاری بسیار خوب مردم با پلیس امنیت موجود افزوده و شهروندان که اکثرا همراه خانواده  در معابر عمومی به تماشای فوتبال خصوصا دیدارهای تیم ملی کشورمان می پردازند از این وضعیت رضایت دارند.

 

انتهای پیام/ز


پلیس وظیفه خود می داند  که از امنیت مردم دفاع کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.