حمایت واتیکان از برجام + فیلم

واتیکان بر ضرورت ادامه حمایت از برجام تاکید کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمال خرازی، رئیس راهبردی شورای روابط خارجی کشورمان و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران که به رم سفر کرده است، عصر روز چهارشنبه با کاردینال پیئترو پارولین، نخست وزیر و مون سینیور پل گالاگر، وزیر امور خارجه واتیکان دیدار و درباره مسائل مهم منطقه‌ای و همچنین برجام گفتگو کرد.

خرازی گفت: دیدار با نخست وزیر و وزیر امور خارجه واتیکان که همزمان با هم انجام گرفت، دیدار بسیار خوبی بود. دکتر خرازی با اشاره به ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی نسبت به فلسطینی‌ها و همچنین بمباران یمن به عربستان و امارات گفت: واتیکان نقش مهمی را می‌تواند در جهت جلوگیری از ظلم‌هایی که در منطقه رخ می‌دهد بازی کند. اقای خرازی همچنین با ابراز امیدواری از گسترش هر چه بیشتر روابط میان ایران و واتیکان گفت: میان ایران و واتیکان گفت: گوی بین ادیان جاری است. نوبت بعدی در ایران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای روابط خارجی ایران افزود: گفتگو‌های مفصلی با مقامات بلند پایه واتیکان در باره موضوعات مختلف از جمله برجام و سرنوشت برجام صورت گرفت؛ مسایل منطقه خاورمیانه از دیگر محور‌های مهم گفتگو‌های ما بود واین که واتیکان هم باید به سهم خود کمک می‌کند تا از تجاوزاتی که درمنطقه هست جلوگیری شود بویژه تروریست‌ها که ایران سهم بسیار موثری در محدود کردن ان‌ها داشت.

کمال خرازی که به منظور تبادل نظر با مقامات کشور‌های حوزه جنوب اروپا، این دیدارهایش را از ایتالیا شروع کرده است سه شنبه شب نیز با میلانزی، وزیر امور خارجه ایتالیا دیدار و گفتگو کرد. مادرید پایتخت اسپانیا، مقصد بعدی رئیس شورای روابط خارجی کشورمان در پایان دیدار ۲ روزه خود در ایتالیا و واتیکان است.

انتهای پیام/
 

سفر کمال خرازی به واتیکان + فیلم

 


­

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.