بايد خروج آمريكا از معاهدات مختلف بين المللی را بيشتر و بيشتر برای مردم تشريح كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آيت الله مكارم شيرازی شب گذشته در ديدار با رئيس رسانه ملی با اشاره به بدعهدی آمريكا  در برجام با بیان اینکه باید خروج آمريكا از معاهدات مختلف بين المللی را بيشتر و بيشتر برای مردم تشريح كرد، گفت:  اگر اين رفتارهای غيرمتعارف آمريكا بيشتر و با تحليل برای مردم بيان شود آن وقت عده ای بلند نمی شوند و نامه نمی نويسند كه برويم با ترامپ مذاكره كنيم.

وی افزود: رسانه ملی در اين مقطع بايد بيشتر و با برنامه های ويژه تر بر نشان دادن چهره پلید آمریکا متمركز شود.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه افزود: خروج آمريكا از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد نشان می دهد آنها غير از صهيونيست ها كسی را به عنوان بشر قبول ندارند.

آيت الله مكارم شيرازی گفت: از کسانی که برای مذاکره با ترامپ نامه نگاری کرده اند، بايد پرسيد با اين شروطی كه ترامپ گذاشته است می خواهيد درباره چه با او مذاكره كنيد، آيا می خواهيد فعاليت موشكی خود را تعطيل كنيد؟ يا اجازه دهيد از همه اماكن نظامی بدون قيد و شرط بازديد كنند؟ يا اينكه می خواهيد اسرائيل را به رسميت بشناسيد.

وی افزود: سريال های مذهبی همچون امام علی(ع)، امام حسن(ع)، امام رضا(ع)، حضرت يوسف، مختارنامه و... آنچنان تاثيرگذار و جهانی شده است كه هيچگاه كهنه نمی شوند و اميدواريم برغم مضايق مالی كه می دانم به شدت با آن مواجه هستید دوباره ساخت اين سريال ها را از سر بگيريد.

علی عسگری رئیس رسانه ملی نیز در ادامه دیدار با آیت الله مکارم شیرازی گفت: رسانه ملی آمادگی دارد تا با آموزش طلبه های علاقه مند به حوزه رسانه، شخصيت هايی تربيت كند تا در آينده پاسخگوی نيازهای رسانه ای مخاطبان باشند.

رئیس رسانه ملی افزود: مراحل پيش توليد سريال های «حضرت موسی» و «حضرت سلمان» به پايان رسيده است و به زودی با تامين منابع مالی آنها، ساخت اين سريال های تاريخی و ماندگار آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ب

دیدار  آيت الله مكارم شيرازی با رئیس رسانه ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.