صبح امروز موحد، رییس کل دادگستری استان به همراه مدیران کل دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه دراستان کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) با تعدادی از شهروندان برای حل مشکلات قضایی آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد بصیریان مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان در پایان این ملاقات گفت: بی تردید یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان ایجاد ارتباطات دو سویه مردمی است و به لحاظ اهمیت غیر قابل انکار، ارتباطات مردمی از میان سایر نقش‌های تعریف شده مسئولین نمایان‌تر و بارزتر می‌باشد.

محمد بصیریان اظهار داشت:دیدار مردمی این هفته به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز و به مدت ۱۲۰ دقیقه ادامه داشت و به مشکلات قضایی و حقوقی جمعی از شهروندان کرمانی رسیدگی شد.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان کرمان گفت: ارتباط دو سویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که مسئولین قضائی همواره مد نظر قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: بدست آوردن رضایت مندی مردم از سیستم قضائی هدف نهایی تکریم است و مسئولان ارشد دستگاه قضائی بعنوان یک وظیفه انسانی و دینی آن را مورد توجه قرار می‌دهد.

بصیریان هدف از برگزاری ملاقات‌های مردمی را شناسایی مطالبات مردم، پاسخگویی به نیاز‌های جامعه، تسریع در انجام امور، گسترش مشارکت مدنی و مشارکت حداکثری آحاد مردم در تصمیم سازی‌ها اعلام کرد.

وی اظهار داشت:در این دیدار مدیران ادارات زندان‌ها واقدامات تامینی وتربیتی، ثبت اسناد واملاک استان، پزشکی قانونی، سازمان قضائی نیرو‌های مسلح و جمعی از معاونین رییس کل دادگستری استان کرمان در کنار یدالله موحد مقام عالی قوه قضاییه در استان به مشکلات شهروندان کرمانی رسیدگی کردند.

بصیریان گفت: همچنین در این ملاقات‌ها به مسائلی از قبیل: مشکلات مربوط به زندانیان، تبدیل قرار، اعسار، رسیدگی مجدد به پرونده و شکایت از کارکنان رسیدگی شد و مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست‌های مردمی بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد.

انتهای پیام/ی

دیدار مردمی رییس کل دادگستری کرمان

برچسب ها: نمازجمعه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار