حجت‌الاسلام‌ محمدباقر عبدوس در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سمنان گفت : در طول این چهل سال ملت ایران در مقابل تمام توطئه‌های آمریکا ایستادگی کردند و همواره جبهه حق پیروز میدان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌ محمدباقر عبدوس امام‌جمعه موقت سمنان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سمنان ضمن تشریح شکست برنامه های نظامی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه خاورمیانه گفت : براساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید فطر و در جمع نمایندگان مجلس، در شرایط کنونی نباید با تضعیف مسئولان در قوای مختلف و بخصوص توهین و حاشیه سازی در فضای مجازی اجازه داد تا دشمن به اهداف خود برسد.

وی با محکوم کردن نامه نگاری یکصد نفر از چهره های فریب خورده، بی بصیرت و ضد انقلاب برون مرزی در خصوص مذاکره بی قید و شرط با ترامپ تاکید کرد : ملت بزرگ و غیور ایران تجربه تلخ برجام را فراموش نخواهند کرد و در مقابل تهدیدات پوشالی مختلف اقتصادی و نظامی استکبار قاطعانه و با اقتدار ایستاده اند.
 
حجت الاسلام عبدوس با تبریک آغاز هفته قوه قضائیه، توطئه چینی اخیر امریکا علیه تصمیمات و احکام این قوه را یادآور شد و افزود : واکنش و به راه انداختن هیاهو و جنجال رسانه ای با ژست حقوق بشری ،درباره اعلام حکم قاتل قائله خیابان پاسداران تهران، که دی ماه پارسال منجر به شهادت جمعی از نیروهای انتظامی و بسیجی شد، از نشانه های واضح دشمنی عیان استکبار با جمهوری اسلامی است.
 
خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی یاران با وفایش گفت : ارائه گزارش و تشریح خدمات و عملکرد قوه قضائیه یکی از برنامه های هفتگی این شهید والامقام بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم اکنون نیز استمرار این رویه در قوه قضائیه و سایر قوا را با تشکیل نشست های مشترک خواستار شدند.
 
وی همچنین به سالروز واقعه تخریب بقاع متبرکه بقیع در حدود 100 سال پیش اشاره کرد و گفت : مثلث شوم وهابیت، بهائیت و صهیونیسم در حدود یک قرن گذشته همواره مقابل کشورها و مردمی که بر اساس مبانی راستین دین مبین اسلام حامی مظلومان و دشمن ظالمان بودند، توطئه کردند و در حال حاضر این دشمنی ها به واضح ترین شکل خود در مواجه با ایران اسلامی پدیدار شده است.
حجت الاسلام عبدوس همچنین همزمان با سالروز ایجاد سازمان تبلیغات اسلامی، بنیانگذاری نهادهای مردمی مختلف با درایت امام خمینی (ره) در سالهای اول پیروزی انقلاب را خاطرنشان و تصریح کرد : این ابتکار امام در تشکیل نهادهایی نظیر سپاه، بسیج، بنیاد مسکن و نهادهای فرهنگی و اجتماعی مختلف موجب همبستگی بیشتر حکومت با مردم شد و جلوی بسیاری از خطرهای سیاسی نظیر کودتای استکبارجهانی و دست نشاندگان را گرفت.
 
انتهای پیام / گ

ایراد خطبه های نماز جمعه سمنان توسط حجت الاسلام عبدوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.