نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب نیرو‌های بومی جنوب استان بوشهر در پارس جنوبی اولویت است.

اولویت پارس جنوبی جذب نیرو‌های بومی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی بعد از ظهر جمعه در حاشیه نشست با مدیر عامل نفت و گاز پارس اظهار داشت: طبق اعلام مدیر عامل نفت و گاز پارس، فارغ التحصیلان کارآموزی طرح تربیت نیروی انسانی مناطق نفت خیز به ترتیب اولویت استخدام می‌شوند.

وی افزود: در ادامه اجرای طرح تربیت نیروی انسانی متخصص برای جذب در پروژه‌های صنایع نفت و گاز، مذاکراتی در خصوص جذب و بکارگیری اولین نیرو‌های فارغ التحصیل انجام شد.

الماسی با اشاره به برگزاری آزمون پایانی اولین مرحله کارورزی نیرو‌های بومی از اعتبارات نفت تصریح کرد: نگاه وزارت نفت بکارگیری نیرو‌های توانمند فارغ التحصیل طرح است و در این راستا پیگیری‌های خوبی برای جذب این نیرو‌ها انجام شد.

وی یادآور شد: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس متعهد شد از ظرفیت نیرو‌های آموزش دیده به ترتیب اولویت و لحاظ نتایج آزمون پایانی در شرکت‌های نفت و گاز استفاده شود.

نماینده جنوب استان با تاکید بر لزوم جذب حداکثری کارآموزان در صنایع نفت و گاز خاطر نشان کرد: با توجه به تصویب ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه و اولویت استخدام نیرو‌های متخصص جنوب استان، فرصت جذب برای کارآموزان فراهم است.

الماسی اضافه کرد: جوانان جویای کار جنوب استان برای قرار گرفتن در اولویت جذب صنایع نفت و گاز، دوره‌های آموزشی کارورزی نفت و گاز را با جدیت پیگیری کنند.

مرحله اول دوره کارورزی نیرو‌های بومی با حمایت نفت و گاز با برگزاری آزمون به پایان رسید و قرار است این نیرو‌ها با لحاظ اولویت در پروژه‌های نفت و گاز استخدام شوند.

انتهای پیام/م

جذب نیروهای بومی جنوب استان بوشهر در پارس جنوبی اولویت است

برچسب ها: اشتغال ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.